  • 1. Data: 2010-01-07 18:53:57
    Temat: Telepraca u prowadzącego działalność gospodarczą
    Od: acepl <a...@o...home.pl>

    Witam,

    Mam takie pytanie: jakie warunki stawiane przez Kodeks pracy, BHP,
    ppoż i inne prawne debilizmy musi spełnić prowadzący działalność
    gospodarczą, który nigdy wcześniej nie zatrudniał żadnego pracownika
    na umowę o pracę?

    Założenia: telepraca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Minimum
    zobowiązań pracodawcy względem pracownika.

    Uwaga: ten post pisze potencjalny telepracownik, zainteresowany pracą,
    a nie swoimi "przywilejami".

    Pozdrawiam i z gory dziękuję za pomoc,

    AcePL

  • 2. Data: 2010-01-07 19:09:56
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 07-01-2010 o 19:53:57 acepl <a...@o...home.pl> napisał(a):

> [...]
    > zobowiązań pracodawcy względem pracownika.
    >
    > Uwaga: ten post pisze potencjalny telepracownik, zainteresowany pracą,

    Może mógłbyś zarejestrować DG, odpadłyby wszystkie debilizmy.
    Dzięki temu mógłbyś negocjować wyższą stawkę.

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2010-01-07 19:17:57
    Od: acepl <a...@o...home.pl>

    On 7 Sty, 20:09, Tomek <t...@o...pl> wrote:
    > Może mógłbyś zarejestrować DG, odpadłyby wszystkie debilizmy.
    > Dzięki temu mógłbyś negocjować wyższą stawkę.

    Wiem, ale z innych powodów to akurat nie wchodzi w grę...

    W każdym razie dzięki za sugestię.

    AcePL

  • 4. Data: 2010-01-07 19:19:28
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    acepl pisze:
    > Wiem, ale z innych powodów to akurat nie wchodzi w grę...

    No to Umowa o Dzieło albo Umowa-Zlecenie?

    Umowa o Pracę to porażka koncepcyjna w ogólności.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 5. Data: 2010-01-07 19:55:58
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 07-01-2010 o 20:19:28 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    napisał(a):

    > No to Umowa o Dzieło albo Umowa-Zlecenie?
    >

    > Umowa o Pracę to porażka koncepcyjna w ogólności.

    Racja, nie pomyślałem o tym.

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2010-01-07 22:49:09
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    acepl pisze:
> [...]
    > zobowiązań pracodawcy względem pracownika.
    >
    > Uwaga: ten post pisze potencjalny telepracownik, zainteresowany pracą,

    jestes ON?

    pozdrawiam
    SlawcioD