  • 1. Data: 2002-10-14 08:22:12
    Temat: Wypowiedzenie umowy podczas L-4
    Od: "Vicky" <b...@a...pl>

    Czy jest możliwe wypowiedzenie umowy o pracę podczas zwolnienia l-4?
    Jeśli tak to na jakich zasadach?

    Pozdrawiam
    Vicky

  • 2. Data: 2002-10-14 11:36:45
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy podczas L-4
    Od: "przemo" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Vicky" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest możliwe wypowiedzenie umowy o pracę podczas zwolnienia l-4?
    > Jeśli tak to na jakich zasadach?

    z tego co wiem to jak masz L4 to nie pokazuj sie w firmie a L4 przesylaj
    poczta. W momencie kiedy osobiscie pokarzesz sie w pracy (nawet podczas
    dostarczania L4) to moga ci wreczyc wypowiedzenie.

  • 3. Data: 2002-10-14 16:36:46
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako przemo zamieszkała pod adresem

> [...]
    podczas
    > dostarczania L4) to moga ci wreczyc wypowiedzenie.

    na jakiej podstawie opierasz te brednie?
    Tatiana

  • 4. Data: 2002-10-14 17:28:27
    Od: "przemo" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w wiadomości
    > na jakiej podstawie opierasz te brednie?
    > Tatiana
    Tak slyszalem od kogos. Jak jest inaczej to mnie sprostuj i wytlumacz
    gosciowi jak reguluje to prawo, bo teraz to on juz nic nie wie

  • 5. Data: 2002-10-14 17:44:03
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

> [...]

    > Tak slyszalem od kogos. Jak jest inaczej to mnie sprostuj i wytlumacz
    > gosciowi jak reguluje to prawo, bo teraz to on juz nic nie wie

    po pierwsze kierowałabym się na jego miejscu na grupę pl.
    praca.dyskusje, po drugie reguluje to kodeks pracy. Jest cały rozdział o
    wypowiedzeniach i kiedy nie mozna go wręczyć, m.in. podczas
    usprawiedliwionej nieobecności pracownika w pracy. Taką nieobecnością
    jest urlop, choroba pracownika potwierdzona właściwym drukiem itp. Jeśli
    pracownik ma napisane na zwolnieniu, że może chodzić, to może sam
    przynieśc druk zwolnienia do zakłądu pracy.
    Wręczenie wypowiedzenia w czasie zwolnienia jest nieskuteczne.
    wystarczy tyle? Na więcej nie mam za bardzo czasu chwilowo.
    Tatiana

  • 6. Data: 2002-10-14 18:21:01
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > (..) Jest cały rozdział o
    > wypowiedzeniach i kiedy nie mozna go wręczyć, m.in. podczas
    > usprawiedliwionej nieobecności pracownika w pracy. (..)

    I stąd pewnie całe zamieszanie, bo skoro osobiście przynosi L-4 to
    znaczy, że nieobecny nie jest, choć pracy nie podejmuje ;-)

    A co reszty to się nie wypowiadam, bo nie wiem - pewnie masz rację.

    pozd.Pix

  • 7. Data: 2002-10-14 18:22:37
    Od: "bzr" <b...@N...gazeta.pl>

    Witaj!
    Tatiana ma rację .To napisała zawiera art.41 kodeksu pracy.Jednak jak stanowi
    art.41 prim ,art.41 k.p. nie stosuje się w razie upadłości lub likwidacji
    pracodawcy.Czyli wtedy nawet L-4 nie chroni.
    Cały czas muwimy oczywiście o wręczeniu wypowiedzenia umowy o pracę a nie o
    rozwiązaniu umowy z różnych powodów bez wypowiedzenia.
    Pozdrawiam. bzr.

  • 8. Data: 2002-10-14 18:27:25
    Od: "Vicky" <b...@a...pl>

> [...]
    > pracownik ma napisane na zwolnieniu, że może chodzić, to może sam
    > przynieśc druk zwolnienia do zakłądu pracy.

    Właśnie apropos..
    dostałam od lakarza L-4 z kodem 1 czyli że nie mogę chodzić tyle że lekarz
    skierował mnie na rehabilitację
    i tak się zastanawiam czy mam tam przefrunąć? Prawdę mówiąc nie korzystałam
    nigdy z L-4 i nie wiedziałam że istanieje taki kod więc nawet nie
    zareagowałam. I teraz nie wiem za bardzo co mam zrobić, bo jeśliby moi
    kadrowcy wpadli na pomysł skomtrolowania mnie, a będę nieobecna w domu to
    mam przechlapane.

    Pozdrawiam
    Vicky

  • 9. Data: 2002-10-14 18:44:00
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Vicky zamieszkała pod adresem
    <b...@a...pl> napisała:

> [...]
    > nawet nie zareagowałam. I teraz nie wiem za bardzo co mam zrobić, bo
    > jeśliby moi kadrowcy wpadli na pomysł skomtrolowania mnie, a będę

    Po pierwsze to czy kontrolowac Cię może zakład pracy czy ZUS to reguluje
    rozporządzenie - w zalezności od ilości zatrudnionych itp.
    Po drugie nawet taka instytucja ZUS jest na tyle pokumana, że wie, że na
    rehabilitację albo na kontrolę trzeba iść. Jesli akurat kontrola
    dopadnie Cię w czasie kiedy Cię nie ma, to masz w ciągu wyznaczonego
    czasu przedstawić świstek, że byłaś na rehabilitacji w tym czasie
    własnie.
    Swoją drogą to dziwne, że masz chodzić na rehabilitację i jedncześnie
    masz kod "powinien lezeć".

    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 10. Data: 2002-10-14 20:28:37
    Od: "przemo" <p...@i...pl>

    Użytkownik "bzr" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Witaj!
    > Tatiana ma rację .

    Widocznie tak. Ale ja i tak bym niepotrzebnie nie ryzykowal i wyslalbym im
    L4 poleconym. Po co kusic los.