  • 1. Data: 2002-10-14 10:30:52
    Temat: pytanie w sparwie umowy autorskiej
    Od: "Marcin" <a...@t...pl>

    Witam,
    poszukuje odpowiedzi na pytanie:
    czy tłumaczenie tekstu z języka angielksiego na polski kwalifikuje się pod
    umowę autorską?

    z góry dzięki i pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2002-10-14 14:26:40
    Temat: Re: pytanie w sparwie umowy autorskiej
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > poszukuje odpowiedzi na pytanie:
    > czy tłumaczenie tekstu z języka angielksiego na polski kwalifikuje się pod
    > umowę autorską?

    Art. 2. 1. Opracowanie cudzego utworu, w szczególności **tłumaczenie**,
    przeróbka, adaptacja, jest przedmiotem prawa autorskiego bez uszczerbku dla
    prawa do utworu pierwotnego.

    Ust. o pr. aut. i pr. pokr.

    Nie wiem, czy o to chodziło w Twoim pytaniu. Co dokładnie Cię nurtuje? Jeśli
    coś przetłumaczysz, to przysługuja Ci prawa autorskie w stosunku do tego
    tłumaczenia i oczwyiście możesz zawrzeć wszelkie umowy roporządzające Twoim
    prawem/-ami. Czy to opowiada na Twoje pytanie?

    Depi.

  • 3. Data: 2002-10-14 15:12:17
    Od: "Marcin" <a...@t...pl>

> [...]
    Twoim
    > prawem/-ami. Czy to opowiada na Twoje pytanie?

    Wielkie dzięki. O to dokładnie mi chodziło.
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2002-10-14 15:12:37
    Od: "Marcin" <a...@t...pl>