    Subject: Re: Wypowiedzenie umowy
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sun, 24 Apr 2016 18:03:23 +0200

    W dniu 24-04-16 o 10:47, Użytkownik pisze:

    > Przecież autor tego wątku wskazał lokalizację, gdzie będzie używał tego
    > modemu LTE, a usługa nie jest mobilna lecz stacjonarna.

    Czy możesz mi przybliżyć, na jakiej podstawie utrzymujesz, ze "autor
    tego wątku wskazał lokalizację, gdzie będzie używał tego modemu LTE, a
    usługa nie jest mobilna lecz stacjonarna"? Przeczytałem jeszcze raz jego
    post i nie widzę tam nic podobnego. To, że nie widzę, nie oznacza, że ne
    ma, ale chciałbym wiedzieć, jaki błąd popełniam.

    Osobnym aspektem jest to, że ów zasięg zależy od wielu niekoniecznie
    zależnych od operatora kwestii. Zakłócenia lokalne, konstrukcja budynku
    w którym tego używasz, konkretne miejsce w pokoju, to tylko nieliczne
    aspekty. To naprawdę po prostu trzeba przetestować lokalnie.