  • Data: 2016-04-25 11:07:52
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24.04.2016 18:03, Robert Tomasik wrote:

    > Czy możesz mi przybliżyć, na jakiej podstawie utrzymujesz, ze "autor
    > tego wątku wskazał lokalizację, gdzie będzie używał tego modemu LTE, a
    > usługa nie jest mobilna lecz stacjonarna"? Przeczytałem jeszcze raz jego
    > post i nie widzę tam nic podobnego. To, że nie widzę, nie oznacza, że ne
    > ma, ale chciałbym wiedzieć, jaki błąd popełniam.

    Z postu nie inicjującego ale któregoś z kolei:

    "Ta usługa jest przypisana do konkretnego miejsca i nie
    można z tym modemem jeździć po całym kraju. __Mogę korzystać wyłącznie w
    określonej lokalizacji i strefie w promieniu 500m od tej lokalizacji__."

    > Osobnym aspektem jest to, że ów zasięg zależy od wielu niekoniecznie
    > zależnych od operatora kwestii. Zakłócenia lokalne, konstrukcja budynku
    > w którym tego używasz, konkretne miejsce w pokoju, to tylko nieliczne
    > aspekty. To naprawdę po prostu trzeba przetestować lokalnie.

    a z initpostu:

    "Okazało się, że w mojej lokalizacji ne ma zasięgu dla tego typu usługi."

    Jak dla mnie, jeżeli jest prawdą to co napisał, to ma słuszne pretensje
    do Orange, ale wszyscy go będa mieli w dupie jak będzie się tak odzywał
    do swoich rozmówców.

    p. m.