  • 11. Data: 2003-01-30 17:34:28
    Temat: Re: Wypowiedzenie pracy i pozniejsze zwonienie dyscyplinarne
    Od: Czarek Gorzeński <c...@s...art.pl>

    30 sty 2003 o 16:30 GMT
    Sandra
    > Użytkownik Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:b1aqjs$krf$...@g...uci.agh.edu.pl...
    > art.116 k.p a także w tym przypadku art 117 k.p pracodawca wydał stosowne
    > zalecenia oraz nakazał pracownikowi opuszczenie stanowiska pracy ...

    Cóż, myślę że od posiadania informacji o firmach napełniających głowice
    do udowodnienia działania na szkodę pracodawcy jest bardzo długa droga?
    Nie widzę powodów, dla których nie powinien posiadać przy sobie tych
    folderów. Dlaczego nie zinterpretować faktu ich posiadania jako poszuki-
    wania możliwości zmniejszenia kosztów obsługi drukarek w firmie, czyli
    zamierzenia działania na korzyść firmy.

    Pytanie pozostaje nadal otwarte. Ja nie widzę szans podciągnięcia tego
    faktu pod wspomniane przez Ciebie artykuły.

    Pozdr

    Czarek Gorzeński

  • 12. Data: 2003-01-30 17:36:27
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Czarek Gorzeński <c...@s...art.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:s...@C...Gorzenski..
    .

> [...]
    >
    > Pytanie pozostaje nadal otwarte. Ja nie widzę szans podciągnięcia tego
    > faktu pod wspomniane przez Ciebie artykuły.

    a ja widze szanse brak doświadczenie , stres z nagłym wypowiedzeniem ,
    atmosfera w jakich warunkach to zrobiono i wiele innych ...bedzie to
    konieczne to zainteresowany sie o to zwróci ...chwilowo czekam na jego
    relacje z załatwienia sprawy ...

    Sandra

  • 13. Data: 2003-01-30 17:44:09
    Od: Czarek Gorzeński <c...@s...art.pl>

    30 sty 2003 o 18:36 GMT
    Sandra
> [...]
    > atmosfera w jakich warunkach to zrobiono i wiele innych ...bedzie to
    > konieczne to zainteresowany sie o to zwróci ...chwilowo czekam na jego

    Aha, to znaczy mówisz o pracodawcy i jego punkcie widzenia? Jeśli tak,
    zgadzam się z Tobą. Ale myślę że pracodawca nie ma szans obronienia tego
    stanowiska w sądzie. Tak?

    Pozdr

    Czarek Gorzeński

  • 14. Data: 2003-01-30 17:44:35
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    > a w miedzyczasie ja mammlae pytanko.
    >
    > Czlowiek mial jakies oferty "na napelnianie"....

    i pewnie też terminy wykonania w chwili żądania opuszczenia zakładu nie
    mógł ich zrealizować ...czyż nie?

    Sandra

  • 15. Data: 2003-01-30 17:49:54
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    > Pytanie pozostaje nadal otwarte. Ja nie widzę szans podciągnięcia tego
    > faktu pod wspomniane przez Ciebie artykuły.

    ja jednak widze w zw. z art. tez 115 k.p w przypadku normalnych następstw
    działania a tzn. przekroczenie terminów ...Pracownik tylko ponosi
    odpowiedzialność za umyslne spowodowanie szkody a tu zastanowiłabym się czy
    było to umyslne działanie czy zaniechanie ,z którego wynikła szkoda czy też
    przeszkoda wynikła z powodu zbyt pochopnego podjecia decyzji przez
    pracodawce...

    Sandra

  • 16. Data: 2003-01-31 12:57:29
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b1dljl$heg$...@g...uci.agh.edu.pl...
    > Czy ktos zwrocil sie z oferta, ze napelni, czy ze on wysylal oferty, ze
    > napelni
    > CZy zobowiazal sie do czegos w imieniu swym lub firmy.. nie wiemy.

    może w końcu się odezwie ...i sam nam opowie jak sie zakonczyła wizyta u
    pracodawcy ...

    Sandra