  • 1. Data: 2013-10-18 07:11:51
    Temat: Wypowiedzenie a nowa praca
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Witam,

    czy będąc na wypowiedzeniu w firmie A można podjąć pracę w firmie B?
    Chodzi konkretnie o sytuację gdzie w firmie A na okresie wypowiedzenia
    wybieram zaległy urlop.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 2. Data: 2013-10-18 09:18:52
    Temat: Re: Wypowiedzenie a nowa praca
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-18 07:11, MadMan pisze:
    > Witam,
    >
    > czy będąc na wypowiedzeniu w firmie A można podjąć pracę w firmie B?
    > Chodzi konkretnie o sytuację gdzie w firmie A na okresie wypowiedzenia
    > wybieram zaległy urlop.

    Można.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-10-18 09:19:43
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > czy będąc na wypowiedzeniu w firmie A można podjąć pracę w firmie B?
    > Chodzi konkretnie o sytuację gdzie w firmie A na okresie wypowiedzenia
    > wybieram zaległy urlop.

    Jezeli Twoja umowa o pracę w firmie A nie zawiera zastrzeżenia że w trakcie
    zatrudnienie w niej nie możesz podejmować pracy w innych firmach, to możesz
    pracować nawet w 10 naraz bez wzgledu na to czy jest to okres wypowiedzenia
    czy nie.

    pozdr

  • 4. Data: 2013-10-18 10:00:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > czy będąc na wypowiedzeniu w firmie A można podjąć pracę w firmie B?
    > Chodzi konkretnie o sytuację gdzie w firmie A na okresie wypowiedzenia
    > wybieram zaległy urlop.

    Co do zasady - oczywiście.
    Nikt nie broni pracować w dwóch miejscach.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 5. Data: 2013-10-18 11:02:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 18 Oct 2013, Danusia wrote:

    > Jezeli Twoja umowa o pracę w firmie A nie zawiera zastrzeżenia że w trakcie
    > zatrudnienie w niej nie możesz podejmować pracy w innych firmach,

    Hm... a jest takie coś w ogóle dopuszczalne?

    Z góry wykluczam oczywiście wszelkie "zakazy konkurencji" oraz
    ograniczenia wynikłe z fundowanych przez firmę szkoleń - załóżmy,
    że w firmie A pracuje jako ślusarz a w firmie B będzie pracował
    jako szewc. Albo sprzedawca.

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2013-10-18 12:03:01
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 18 Oct 2013 09:19:43 +0200, Danusia napisał(a):

> [...]
    > pracować nawet w 10 naraz bez wzgledu na to czy jest to okres wypowiedzenia

    Umowa takiego zastrzeżenia nie zawiera, firmy są z różnych branż. Pytam
    przez ten urlop który teoretycznie jest wypoczynkowy. Jestem przekonany
    że z urlopu pracodawca mnie nie cofnie - współpraca układała się nam
    dobrze, a pracę zmieniam z powodów od pracodawcy niezależnych.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 7. Data: 2013-10-18 14:00:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > przekonany że z urlopu pracodawca mnie nie cofnie - współpraca
    > układała się nam dobrze, a pracę zmieniam z powodów od pracodawcy

    Świętszy od papieża :)

    Możesz pracować.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 8. Data: 2013-10-19 09:01:05
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Co do zasady - oczywiście.
    > Nikt nie broni pracować w dwóch miejscach.

    Za wyjątkiem Służby Cywilnej.
    Ostatnio na rozmowie się dowiedziałem, że ujawnienie drugiego etatu w innej
    firmie skutkować będzie zwolnieniem, więc podziękowałem.
    Nie wiem na podstawie jakich przepisów, ale taką informację uzyskałem.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 9. Data: 2013-10-19 09:16:00
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-19 09:01, WOJO pisze:

> [...]
    > innej firmie skutkować będzie zwolnieniem, więc podziękowałem.
    > Nie wiem na podstawie jakich przepisów, ale taką informację uzyskałem.

    Działania antykorupcyjne pozorowane.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.