  • 1. Data: 2003-11-04 23:43:24
    Temat: Wypowiedzenie
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    Witam !
    Mam pytanie odnośnie wypowiedzenia umowy o pracę za pośrednictwem osoby nie
    zarejestrowanej w firmie. Szefową firmy jest moja teściowa która wyjechała
    za granice i prawdopodobnie upoważniła swojego męża który nie jest
    zatrudniony w firmie do wręczenia mi wypowiedzenia. Czy jest to zgodne z
    prawem i czy mogą mi to wręczyć gdy jestem na zwolnieniu? Czy osoba nie
    zatrudniona może mieć takie uprawnienia?
    Bogdan

  • 2. Data: 2003-11-05 06:42:01
    Temat: Re: Wypowiedzenie
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > prawem i czy mogą mi to wręczyć gdy jestem na zwolnieniu? Czy osoba nie
    > zatrudniona może mieć takie uprawnienia?

    a jak Ci doręcza poczta, to ona jest pracownikiem ?
    Odpowiadając na pyania:
    1/ może wręczyć mąż teściowej (czy to nie teść?).
    2/ gdy jesteś na zwolnieniu nie - chyba że pracodawca upada lub się likwieduje

    Paweł

  • 3. Data: 2003-11-05 10:25:45
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Bogdan wrote:

> [...]
    > jest to zgodne z prawem i czy mogą mi to wręczyć gdy jestem na
    > zwolnieniu? Czy osoba nie zatrudniona może mieć takie uprawnienia?

    Problemem jak sądzę nie jest to kto wypowiedzenie wręcza (to może
    każdy), a kto je podpisuje.

  • 4. Data: 2003-11-06 06:34:28
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    Właśnie podpisuje teść i myśle że to jest problem