  • Data: 2009-03-30 20:15:26
    Temat: Re: Wypadek autobusu z dziećmi w Świdnicy
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gqr98o$rqv$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał

    > Więc skąd to całe pitolenie o źle oznakowanym wiadukcie?

    Według mnie, jest za słabo oznakowany, jeden znak mógł przeoczyć z różnych
    powodów. Gdyby jednak za następnym zakrętem był powtórzony i przymiar na samym
    wiadukcie, może nie doszło by do nieszczęścia. Ten pierwszy wiadukt jest wyższy
    i wcale nie oznakowany, może pomyślał, że ten drugi jest tak samo wysoki?

    boukun