  • Data: 2009-04-01 07:57:04
    Temat: Re: Wypadek autobusu z dziećmi w Świdnicy
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gqv2gk$3u9$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał

    > Zawsze można dodać więcej znaków czy innych urządzeń, ale gdzieś jest granica
    > rozsądku. Dla normalnego wystarczy zwykłe oznakowanie a idioty nic nie
    > powstrzyma.

    Nic nie wskazuje na to, że znak widział i zdawał sobie sprawę jakim wysokim
    autobusem
    jedzie... Ten jedyny znak najwyraźniej z jakiś powodów przeoczył. Umocowany na
    słupku na poboczu zlewa się z otoczeniem pośród krzewów. Pilotla mogła
    mu mówić o całej drodze, że się zmieści, jeszcze przed pierwszym wiaduktem,
    który jest nieoznakowany i tylko trochę wyższy. Facet wyłączył myślenie i wziął
    sobie słowa
    pilotki za wiarygodne, myśląc, że ten drugi wiadukt jest też nie oznakowany i
    tak samo wysoki...

    Gdyby jednak znak powtórzono za drugim zakrętem, jak się wyjedża z ulicy
    sadowej, gdzie jest wolna przestrzeń, a do tego zrobiono przymiar na samym
    wiadukcie, włączyłby myślenie i do wypadku na pewno by nie doszło.

    boukun