  • 31. Data: 2005-03-06 19:57:43
    Temat: Re: Wynajem mieszkania - problem
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomasz Bednarz wrote:

    > juz nie musze ... juz nie mam lokatorow i nigdy miec nie bede
    > teraz przyczyniam sie do zwiekszenia problemy mieszkaniowego w Polsce :-)

    i obyś nigdy nie miał. Po co się mają użerać z chamstwem.

    > ... moze jak autor watku doniesie na wlascicielke do US czy gdzies tam
    > jeszcze to i ona dojdzie do wniosku ze od takich lokatorow nalezy trzymac
    > sie daleko!!! i bedzie to jedynie sluszny wniosek

    Amen

  • 32. Data: 2005-03-06 21:24:03
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
    > i obyś nigdy nie miał. Po co się mają użerać z chamstwem.

    twoim? nie widze zwiazku
    TB

  • 33. Data: 2005-03-06 21:38:08
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
    > ale to ja kombinuje aby nie placic podatku??

    a wlascicielka kombinuje? skad wiesz? a nawet jesli tak to co zazdroscisz?
    prosze donies na nia do US: ty nic nie zyskasz a ona zmadrzeje - da sobie
    spokoj z wynajmowaniem albo nastepnym razem bedzie jeszcze bardziej
    dziwaczne warunki stawiala

    zakabluj - przeciez to nasza duma narodowa i mentalnosc tak kaze

    >Nie, ja podatki od
    > wynajmowanych lokali place, wiec dlaczego inni maja tego nie robic??
    > Ty tez tak kombinowales aby oszukac US??

    W zyciu .....
    Ale stracilem 3 dni robocze na kontrole u mnie w domu, pozniej jeszcze jak
    juz kontrolujace liczyly sobie w US czy wszystko jest ok to musialem jezdzic
    wyjasniac .....
    Wszystko bylo ok ....

    Nikomu nie zycze kontroli z US .... nawet tym ktorzy sa ok ... to na prawde
    spory klopot
    a jesli kontrola przychodzi po donosie to bywa nadzwyczaj upierdliwa

    Wiesz ile nerwow mnie to kosztowalo?
    A te sprawy w sadzie zalozone mi przez lokatorke i dzielnicowego?
    Powiatowy inspektor nadzoru budowlanego na glowie ..... mam wymieniac dalej?

    Coz z wszystkiego wybrnalem. Sprawy w sadzie wygralem.
    Lokatorki sie pozbylem ale nabralem rozumu i odpowiedniego zdania na temat
    lokatorow!
    Teraz wynajmuje na dzialanosc gospodarcza i tak juz zostanie
    i niestety wszystkie wypowiedzi lokatorow przeciwko wlascicielom beda we
    mnie rodzily agresje :-)

    TB

  • 34. Data: 2005-03-06 21:45:46
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
    > to przekonuj, obys ty kiedys sie znalazl w sytuacji ze bedziesz musial
    > wynajmowac mieszkanie i obys ty sam trafil na takich ludzi ktorych
    > skutecznie przekonales

    mysle ze nawet gdybym byl w takiej sytuacji i trafilbym na uczciwego
    wlasciciela to jakos bysmy sie dogadali ... ale nie kombinowalbym zeby
    zakablowac na niego do US itd

    > Naprawde Ci tego zycze skoro wszystkich najemcow porownujesz do jakiegos
    > gnoju

    wszystkich? nie zarzucaj mi czegos czego nie zrobilem
    z moich doswiadczen wybnika ze prawie wszyscy sa do bani ale to tez nie
    wszyscy

    TB

  • 35. Data: 2005-03-07 09:46:33
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    > Nie chcesz mieć kłopotów, idź szukaj innego mieszkania.
    > Nie lubię ludzi, którzy kombinują.

    tak zrobilem w koncu :) bylo za duzo "ale" wiec nie chcialem ryzykowac

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 36. Data: 2005-03-07 19:43:52
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Tomasz Bednarz napisał(a):
    > meldunek w naszej rzeczywistosci to paranoja
    > jesli sa dwie rozne osoby i jedna jest wlascicielem mieszkania a druga jest
    > w nim zamaldowana to wiesz kto ma proawo przebywac w mieszaniu a kto nie?

    kto?

    KG

  • 37. Data: 2005-03-07 20:00:09
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał w wiadomości

    > kto?

    ta zamaldowana - niedawno byla nawet prezentowana w Sprawie dla reportera
    ciekawa sytuacja

    facet jest wlascicielem ale zameldowana jest w domu nie wlascicielka i od 15
    lat nie moze kobity wykurzyc .... nawet mimo wygranej w sadzie z klauzula
    natychmiastowej wykonalnosci - teraz oddal sprawe do Strasburga :-(

    w sumie od epoki stalinowskiej troche sie w tym kraju zmienilo ale jak ktos
    chce to i tak bedzie mu dobrze jak za stalina
    TB

  • 38. Data: 2005-03-07 23:24:37
    Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl>

    Mon, 7 Mar 2005 21:00:09 +0100, Tomasz Bednarz napisał(a):

> [...]
    >
    > w sumie od epoki stalinowskiej troche sie w tym kraju zmienilo ale jak ktos
    > chce to i tak bedzie mu dobrze jak za stalina

    A jak to teraz jest z pozostaniem w mieszkaniu ( komunalnym) wnuczki po
    śmierci babci?
    Podobno wnuczków, to się eksmituje na bruk. Sądy wydają takie decyzje.

    --
    Kaja

  • 39. Data: 2005-03-08 13:39:52
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
    > A jak to teraz jest z pozostaniem w mieszkaniu ( komunalnym) wnuczki po
    > śmierci babci?
    > Podobno wnuczków, to się eksmituje na bruk. Sądy wydają takie decyzje.

    jak masz znajomosci u komornika to sad nic ci nie zrobi
    jedynie wlasciciel powinen wziac bejzbola i zrobic porzadek ....
    takie panstwo "prawa"

    TB