  • 21. Data: 2009-01-14 18:14:44
    Temat: Re: Wynajem mieszkania a komornik szukajacy osoby zameldowanej.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Peter May wrote:

    > A co, tak jak pisałem wcześniej, jeśli komornik zabiera komputer, na
    > którym ów właściciel sprzętu ma swoje projekty, które realizuje dla
    > kogoś i przez zajęcie komornika straci przykładowo kontrakt ze
    > zleceniodawcą, bo przez brak materiałów do pracy nie mógł dotrzymać
    > terminu realizacji? Pytam z czystej ciekawości. Co wtedy? Przecież ów
    > właściciel komputera nie jest winny tej sytuacji.

    1. raczej fizycznie komornik tego komputera nie zabierze
    2. zawsze masz czas na zgranie tego co jest na komputerze, to nie
    policja, która nie pozwoli ci komputera dotknąć.

  • 22. Data: 2009-01-14 18:17:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SzalonyKapelusznik wrote:

    > To mnie zastanawia. Bo ona jest tam zameldowana. Ok, znaczy ze tam
    > mieszka.

    Nie.
    Zanczy tylko tyle, ze sie nie wymeldowała.

  • 23. Data: 2009-01-14 21:52:48
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote

    > Nie.
    > Zanczy tylko tyle, ze sie nie wymeldowała.

    Masz rację. Ale niestety dla organów jest to pewne jakieś uzasadnione
    domniemanie, że ona tam mieszka.

  • 24. Data: 2009-01-14 22:00:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr [trzykoty] wrote:
    > "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote
    >
    > Masz racje. Ale niestety dla organów jest to pewne jakie? uzasadnione
    > domniemanie, ?e ona tam mieszka.

    Też nie. Już się po tylu latach nauczyli.

    Bardziej w odwrotną stronę.
    petent będąc w urzędzie może załatwić więej mając zameldowanie,

    natomiast urząd z faktu zameldowania petenta nie wyciąga żadnych
    wniosków dla siebie.

  • 25. Data: 2009-01-15 16:02:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > 2. Komornik-... (zajmuje wszystko, co się rusza) - zajmie Ci wszystkie
    > rzeczy w mieszkaniu, a jak się nie podoba, to składaj powództwo
    > przeciwegzekucyjne.

    a pytanie z ciekawosci, a co jesli on komornika do domu nie wpusci?

  • 26. Data: 2009-01-15 16:32:06
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote
    > a pytanie z ciekawosci, a co jesli on komornika do domu nie wpusci?

    A myślisz, że część ekzekucyjna kpc tego nie przewidziała? ;)

  • 27. Data: 2009-01-15 16:57:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    szerszen wrote:

    > a pytanie z ciekawosci, a co jesli on komornika do domu nie wpusci?

    to komornik przyjdzie na nastepny dzien z policją i wejdzie przez
    zamknięte drzwi. Wolno mu.

  • 28. Data: 2009-01-15 17:17:34
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:gknoe3$iai$1@z-news.pwr.wroc.pl...

    > A myślisz, że część ekzekucyjna kpc tego nie przewidziała? ;)

    pewnie przewidziala, dlatego sie pytam, ale czy tez przewidziala wejscie do
    domu we wladaniu osoby postronnej, gdzie dluznika nie bylo za czasow
    wladania tej osoby?

  • 29. Data: 2009-01-15 17:33:01
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote
    >czy tez przewidziala wejscie do domu we wladaniu osoby postronnej, gdzie
    >dluznika nie bylo za czasow wladania tej osoby?

    Nawet nie precyzuje czy tam dłużnik musiał kiedykolwiek być, dla komornika
    najważniejsze są rzeczy należące do dłużnika.

  • 30. Data: 2009-01-15 17:38:37
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:gkns0a$mdg$1@z-news.pwr.wroc.pl...

    > Nawet nie precyzuje czy tam dłużnik musiał kiedykolwiek być, dla komornika
    > najważniejsze są rzeczy należące do dłużnika.

    no ale wlasnie mamu tu problem natury ze nie naleza i sa ku temu namacalne
    weryfikowalne dowody w postaci umowy najmu