  • Data: 2013-08-19 11:15:37
    Temat: Re: Wynajem garażu a odszkodowanie za uszkodzenie samochodu.
    Od: "asasa" <a...@a...as> szukaj wiadomości tego autora

    > Art. 6.

    > Heh, no Ojcu odmówiła po wielokrotnych wezwaniach telefonicznych a ja
    > jestem świadkiem.
    > Mam też od niej smsy bo ojciec mnie nieformalnie upoważnił do rozmów z
    > nią.
    > Teraz ona próbuje w tych pisemkach od adwokata podnosić, że wielokrotnie
    > nas wzywała do oględzin ale dowodu na to raczej nie ma ;)
    >

    > --
    > pozdrawiam, wromek

    w tego typu sytuacjach w zasadzie forma pisemna ma tu znaczenie, zwlaszcza
    dla sadu.

    wiec...

    jak paniusia ma adwokata to znaczy, ze albo zawodowiec ktory juz tak
    wczesniej robil i szuka kolejnego jelenia albo...

    Kolega niby potracil goscia na pasach. Smierdzialo mu, bo kolo byl bardzo
    obyty w tej sytuacji.

    Kolega wynajal detektywa i okazalo sie, ze gosciu tak regularnie wyludzal
    kase.