  • 21. Data: 2006-06-03 20:30:39
    Temat: Re: Wymuszenie prawa jazdy
    Od: "ZauraK" <...@...x>

    Pewnego razu Andrzej Lawa nabazgrał(a):

    > I przypomnij sobie, czy czasem w którymś z papierków do kursu czy
    > wydania prawka nie było pozycji o sądowym zakazie, której przez
    > "przeoczenie" nie zaznaczyłeś.

    Jest taka kratka na końcu wniosku o wydanie prawka (chyba część F).
    Coś w stylu
    "Oświadczam że:" ileś tam kratek i w końcu o tym że nie podlegam
    zakazowi prowadzenia pojazdów mech.

    ZauraK

  • 22. Data: 2006-06-03 21:39:08
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    >
    > I przypomnij sobie, czy czasem w którymś z papierków do kursu czy
    > wydania prawka nie było pozycji o sądowym zakazie, której przez
    pewnie i jest jakas taka rubryka, lecz papierki te wypelnia sie jak sie
    zaczyna chodzic na kurs

  • 23. Data: 2006-06-03 22:58:46
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    K.Mackiewicz wrote:

    > pewnie i jest jakas taka rubryka, lecz papierki te wypelnia sie jak sie
    > zaczyna chodzic na kurs

    Na wniosku o wydanie dokumentu też - właśnie sobie skojarzyłem, że
    papierek, który wypełniałem przy zmianie adresu, to taki sam formularz -
    i tam był taki punkt.

  • 24. Data: 2006-06-04 00:18:23
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 03 Jun 2006 23:39:08 +0200, K.Mackiewicz napisał(a):

    > pewnie i jest jakas taka rubryka, lecz papierki te wypelnia sie jak sie
    > zaczyna chodzic na kurs

    Co za różnica?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 25. Data: 2006-06-05 14:00:04
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Zaczynasz już się gubić w swoich urojeniach, obszczymurku.

    Drogie panie, zamowic Wam basenik dmuchany i wagon kisielu dla
    uprzyjemnienia rytualu? ;-) A wracajac do tematu... Zakaz prowadzenia
    pojazdow mechanicznych jest rownoznaczny z niemoznoscia uzyskania dokumentu,
    ktory do tego uprawnia? Czy zakaz dotyczy papierka, czy zamiaru wykonywania
    czynnosci? Czy prokuratura bedzie musiala udowodnic, ze odbierajacy prawo
    jazdy mial zamiar jezdzic w okresie obowiazywania kary - albo wrecz, ze
    jezdzil? ;-)

    Ja tu nie widze przestepstwa, popelnionego wbrew zakazowi... moze slepy
    jestem ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 26. Data: 2006-06-05 16:25:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tiger wrote:

    > Ja tu nie widze przestepstwa, popelnionego wbrew zakazowi... moze slepy
    > jestem ;-)

    Ślepy. Żeby uzyskać prawo jazdy trzeba wypełnić taki druczek - w którym
    należy zgodnie z prawdą zeznać, czy czasem sąd nie zakazał kierowania
    pojazdami.

    Poza tym na czas obowiązywania zakazu dokument też jest zatrzymywany.