eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymuszanie ujawniania danych osobowych (nazwiska) przy wydawaniu pokwitowan › Re: Wymuszanie ujawniania danych osobowych (nazwiska) przy wydawaniupokwitowan
    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wymuszanie ujawniania danych osobowych (nazwiska) przy
    wydawaniupokwitowan
    Date: Thu, 25 Apr 2002 21:45:58 +0200

    Duzo napisales, ale nic na temat.
    Jezeli nie zrozumiales to jest to taki problem, jak zadanie podania
    danych osobowych w sklepie, przy sprzedazy detalicznej na paragon.
    Pracownik izby skarbowej wyraznie wskazal, ze nie ma takiego obowiazku
    a co wiecej, to klient moze zadac wydania imiennego rachunku/ faktury
    i wtedy podaje swoje dane osobowe.

    W omawianym przypadku nastapilo wymuszanie ujawniania danych osobowych w
    obrocie gospodarczym, gdy z charakteru transakcji taki obowiazek nie
    wynika, ani nie jest znany.

    To jest tak, jakby kierowca taxi zadal podania nazwiska, bo bez tego
    pasazera nie przewiezie.
    Czy teraz KPW ?

    Jacek

    --
    Projektowanie optymalnych rozkrojow blachy, skory, szkla, tkanin,
    drewna. True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.

    Inquiries should be e-mailed to: g...@p...onet.pl