eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymiana zasilania ciepłą wodą Spółdzielnia / Właściciele / Bojkotujący › Re: Wymiana zasilania ciepłą wodą Spółdzielnia / Właściciele / Bojkotujący
  • Data: 2017-11-18 21:40:52
    Temat: Re: Wymiana zasilania ciepłą wodą Spółdzielnia / Właściciele / Bojkotujący
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.11.2017 o 21:08, nadir pisze:

    > Nie musi się barykadować, nikt mu siłą do mieszkania nie wejdzie.

    Oczywiście, że nie. Z tym że z wyrokiem czy bez na remont czy wymianę
    instalacji wspólnej ma obowiązek wpuścić.

    > W teorii to ładnie wygląda, ale ja we własnej wspólnocie przerabiałem to
    > w praktyce. I od zarządcy przez policję po powiatowy inspektorat
    > budowlany wszyscy zlali nas ciepłym moczem. Będzie prawomocny wyrok, to
    > oni coś z tym zrobią, nie ma wyroku to się bujacie. Ponad tydzień trwały
    > mediacje z właścicielem mieszkania żeby wpuścił ekipę remontową do
    > wymiany odcinka uszkodzonej rury pionu kanalizacji. W tym czasie część
    > mieszkań pozbawiona była wody w kuchniach żeby nie używać tego pionu, co
    > nie na wiele się zdało, bo i tak wiadrami ludzie przynosili sobie wodę z
> [...]

    No toż pisałem. Zgodnie z prawem ma wpuścić. Fizycznie jak nie wpuści,
    to ciężko się wbić. Ale już np odszkodowania można się na tej podstawie
    domagac i okaże się że wcale nie takie wolnoć tomku w swoim domku.

    Tak po prawdzie, to źle do tego podeszliście. Trzeba było podjąć
    uchwałę, że za niewpuszczenie... tu wstawić dowolnie kretyńską sankcję
    najlepiej finansową. Uchwała, choćby bez sensu i niezgodnie z ustawami
    się uprawomocnia, bo kolo nie idzie do sądu, a nawet jak pójdzie, to do
    wyroku obowiązuje (chyba że ma łebskiego papugę, ale wspólnotowego
    napinacza o to nie podejrzewam). W końcu może mu się uda ją zaskarżyć,
    ale najczęściej po prostu odpuści.

    Generalnie jak jest jeden wioskowy głupek we wspólnocie, to prawnie
    wspólnota raczej wygra. Problem że ten głupek jest twoim sąsiadem, a jak
    się sąsiedzi za łby biorą to wióry lecą;)

    Shrek