eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymiana zasilania ciepłą wodą Spółdzielnia / Właściciele / Bojkotujący › Re: Wymiana zasilania ciepłą wodą Spółdzielnia / Właściciele / Bojkotujący
  • Data: 2017-11-19 08:52:16
    Temat: Re: Wymiana zasilania ciepłą wodą Spółdzielnia / Właściciele / Bojkotujący
    Od: "Danusia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:oup8e0$q05$3@node1.news.atman.pl...

    > NIe jest tak jak być powinno, bo pomiary powinny wychodzić bez względu na
    > to czy okno jest otwarte czy zamknięte. Szczególnie jak masz podgrzewacz
    > gazowy lub kuchenkę gazową, bo wtedy to już nie tylko sprawa grzyba czy
    > chorób, ale czasem życia i śmierci.

    Czytaj ze zrozumieniem. Czy ja napisałam że pomiary uznawane są za
    prawidłowe przy otwartym oknie, NIE. Żaden lokator nie podpisze protokołu
    gdy ciągu nie ma przy zamkniętych oknach. Kominiarze sprawdzają i pokazują
    tylko jaka jest różnica przy zamkniętym i otwartym oknie, oraz gdy w oknie
    nie ma nawiewnika. Ma to znaczenie przy częściowo zapchanej wentylacji
    (pion, rura).