eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymiana zasilania ciepłą wodą Spółdzielnia / Właściciele / Bojkotujący › Re: Wymiana zasilania ciepłą wodą Spółdzielnia / Właściciele / Bojkotujący
    From: "Danusia" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymiana zasilania ciepłą wodą Spółdzielnia / Właściciele /
    Bojkotujący
    Date: Sat, 11 Nov 2017 16:26:22 +0100

    news:ou713c$qb$1@node1.news.atman.pl...

    > Woda jest cieplejsza.

    > U mnie zimna woda kosztuje 4,53zł, podgrzanie 16,50zł, czyli w sumie
    > 21,03zł. Jak kiedyś liczyłem ile kosztuje podgrzanie wody gazem
    > (odkręcałem na ustalony czas, liczyłem ile zużyło gazu i wody), to gaz
    > wychodził znacznie drożej.

    Na moim osiedlu w dwóch blokach w których zainstalowano ciepłą wodę w tym
    roku, podgrzewanie też ma cenę 16,50zł zimna jak pisałam 10 zł razem 26,50
    zł za 1 m3, natomiast w małym osiedlu obok w którym ciepła woda jest już od
    15 lat tylko podgrzewanie kosztuje 28 zł za 1m3 (razem 38zł).
    Ile kosztuje podgrzewanie gazem każdy może sobie sam obliczyć (tak mniej
    więcej rząd wielkości). Biorę z miesięcznych opłat ile zużywam wody (ja 10
    m3 - 100zł) oraz ile płacę za gaz miesięcznie (ja 65zł) czyli razem 165zł,
    to wychodzi około 16,5 zł za 1 m3 (3osobowa rodzina). Oczywiście nie jest to
    dokładnie, nie cała zimna woda jest podgrzewana i nie cały gaz idzie na
    podgrzewanie wody, natomiast te 165 zł to są konkretne pieniądze wydawane na
    wodę i gaz razem miesięcznie.