eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymiana zasilania ciepłą wodą Spółdzielnia / Właściciele / Bojkotujący › Re: Wymiana zasilania ciepłą wodą Spółdzielnia / Właściciele / Bojkotujący
  • Data: 2017-11-15 14:02:05
    Temat: Re: Wymiana zasilania ciepłą wodą Spółdzielnia / Właściciele / Bojkotujący
    Od: jotemon <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Danusia pisze:

    > O czym Ty piszesz? Przecież to niezgodne z prawami fizyki. O wiele
    > bardziej prawdopodobne jest że ktoś złośliwie albo celowo przytkał Ci
    > ten komin (dowodem jest konieczność otwierania okna). Z tych dwóch
    > wariantów bardziej prawdopodobny jest CELOWO, bo to straszak dla
    > kolejnych którzy chcieliby nie korzystać z usług firmy ciepłowniczej.

    1. Eksperyment - ustawiasz zapaloną zwykłą świeczkę koło piecyka i
    odchylenie płomienia wskazuje kierunek ciągu.

    2. Kominiarze stwierdzili odwrócony ciąg.

    3. Kolega, który znalazł się w tej samej sytuacji co ja doświadczał tego
    samego.

    4. Łazienka stała się najzimniejszym pomieszczeniem w mieszkaniu.