eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymiana zasilania ciepłą wodą Spółdzielnia / Właściciele / Bojkotujący › Re: Wymiana zasilania ciepłą wodą Spółdzielnia / Właściciele / Bojkotujący
  • Data: 2017-11-12 09:51:29
    Temat: Re: Wymiana zasilania ciepłą wodą Spółdzielnia / Właściciele / Bojkotujący
    Od: jotemon <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ogólnie mają chodzić i zbierać podpisy pod poparciem, planuję wtedy
    > dokładnie wypytać co wymyślili, jeżeli okaże się jednak, że powyższa
    > opcja to jedyne na co wpadli i większość mieszkańców poprze ten pomysł,
    > to jest jakiś sposób żeby wymusić na nich ominięcie mojego mieszkania?

    Miałem ten sam problem. U nas ciepłą wodę do kranów poprowadzono w ten
    sposób, że główna instalacja biegła klatką schodową i lokalna z klatki
    przez przedpokój do łazienki. Kto chciał ten brał, a kto nie chciał, to
    nie. Byłem jedynym lokatorem w klatce, który "nie brał" i wkrótce
    gorzko tego pożałowałem - bo zostałem jedynym korzystającym z komina
    odprowadzającego spaliny z piecyka gazowego. W okresie zimowym, zimny
    przewód kominowy powodował odwrócony ciąg i piecyk wyposażony w
    bezpiecznik spalinowy gasł. Przedtem nigdy coś takiego nie zdarzało się.
    Żeby mieć ciepłą wodę trzeba było otwierać okno. Tak się nie dało żyć,
    wymiękłem i za dodatkową opłatą zamówiłem indywidualne podłączenie
    miejskiej ciepłej wody.

    Pozdrawiam i życzę trafnych przemyśleń.

    jotemon