eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymiana zasilania ciepłą wodą Spółdzielnia / Właściciele / Bojkotujący › Re: Wymiana zasilania ciepłą wodą Spółdzielnia / Właściciele / Bojkotujący
    From: "Danusia" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymiana zasilania ciepłą wodą Spółdzielnia / Właściciele /
    Bojkotujący
    Date: Sat, 11 Nov 2017 08:53:43 +0100

    news:5a05e4c2$0$5153$65785112@news.neostrada.pl...
    > [...]
    >
    > Spytaj o koszty ogrzewania, to sie zaraz okaze, ze masz sporo poplecznikow
    > :-)

    U mnie 1m3 (czyli 1000 litrów) zimnej wody kosztuje 10 zł

    1m3 ciepłej wody z piecyka gazowego w łazience kosztuje około 14-19zł, to
    jest koszt zimnej wody+koszt jej podgrzania do ciepłej w miesiącach
    styczeń - czerwiec (trzy zimowe), oraz 13-16 zł w miesiącach
    lipiec -grudzień (trzy letnie).

    1m3 ciepłej wody z MPEC kosztuje 25-45 zł (zimna woda+koszt jej podgrzania).
    Duży rozrzut ceny jest skutkiem daty podłączenia. Im dłuższa eksploatacja
    tym drożej. 45zł za 1 m3 to cena w blokach w których podłączono ciepłą wodę
    ponad 15 lat temu. Są też wyraźne różnice ceny w zależności od bloku, rzędu
    do 5zł pomiędzy ceną w dwóch sąsiednich blokach.