  • Data: 2004-05-05 21:51:05
    Temat: Re: Wymiana dowodu osobistego.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Trix" <t...@u...com> napisał w wiadomości
    news:c7aos6$5iq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Czy wymieniajac ksiazeczkowy dowod osobisty
    > na nowy, otrzymam nowa serie i numer?

    Tak. Numerowane są blankiety

    > Czy zatem bede musial uaktualnic umowe o prace,
    > umowe z bankiem i inne umowy, w ktorych wpisane
    > byly seria i numer dowodu?

    Wystarczy, że strony tych umów poinformujesz o zmianie. Ważne to jest w
    banku (bo może być kłopot w okienku). Inne przypadki mi nie przychodzą do
    głowy. No i musisz aktualizować NIP. To znaczy złożyć aktualizujący NIP-3.
    Teoretycznie do 14 dni (chyba), ale w praktyce nie rzucają się, jeśli to
    zrobi przy najbliższym zeznaniu podatkowym z tego co wiem.