  • 1. Data: 2007-07-03 19:05:32
    Temat: Wymiana dowodu
    Od: "MS" <g...@o...pl>

    Witam

    Dlaczego za wymiane dowodu trzeba płacic 30 zł i dodatkowo okazac skrócony
    odpis aktu urodzenia? Dlaczego mam płacic skoro wymiana dowodu nie leży w
    moim interesie.? Płace podatki i jeszcze dodatkowo mam placic za cos czego
    nie chce? Po co aktu urodzenia skoro mieli go przy wydawaniu pierwszego
    dowodu osobistego? Co sie stanie jak do 31 grudnia br. niewymienie dowodu -
    zaaresztuja mnie jako czlonek reakcyjnego podziemia? heh?

    Komu ta biurokracja jest potrzebna?

  • 2. Data: 2007-07-03 19:11:33
    Temat: Re: Wymiana dowodu
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    MS pisze:

    > Dlaczego za wymiane dowodu trzeba płacic 30 zł i dodatkowo okazac

    Naiwne pytanie. Żeby skarb państwa zarobił.

    > Komu ta biurokracja jest potrzebna?

    Naiwne pytanie. Urzędnikom.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 3. Data: 2007-07-03 19:27:52
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    MS napisał(a):
    > Witam
    >
    > Dlaczego za wymiane dowodu trzeba płacic 30 zł i dodatkowo okazac
    > skrócony odpis aktu urodzenia? Dlaczego mam płacic skoro wymiana dowodu
    > nie leży w moim interesie.?

    To nie wymieniaj dowodu.

    --
    Filip.

  • 4. Data: 2007-07-03 20:09:00
    Od: "Tom" <n...@v...pl>

> [...]
    > moim interesie.? Płace podatki i jeszcze dodatkowo mam placic za cos czego

    Dowody wymieniamy od wielu lat a ty ni z gruchy ni z pietruchy - kolejny
    frustrat czy znudzony sieciowy prowokator ?
    Podatki wszyscy płacą, nawet kloszardzi z dworca PKP ;)

    Tom

  • 5. Data: 2007-07-03 21:00:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f6e6n6$r8b$1@atlantis.news.tpi.pl MS
    <g...@o...pl> pisze:

    > Dlaczego za wymiane dowodu trzeba płacic 30 zł
    A z czego opłacić utrzymanie urzędniczego łajna, sądowniczego szamba itp.?

    > i dodatkowo okazac skrócony odpis aktu urodzenia?
    To dziwne. Wymieniałem dowód i nie żądano tego ode mnie.

    > Dlaczego mam płacic skoro wymiana dowodu
    > nie leży w moim interesie.? Płace podatki i jeszcze dodatkowo mam
    > placic za cos czego nie chce?
    Ty nie chcesz, ale urzędasy chcą mieć pensje.

    > Po co aktu urodzenia skoro mieli go przy
    > wydawaniu pierwszego dowodu osobistego?
    Spytaj urzędasa o podstawę prawną.

    > Co sie stanie jak do 31 grudnia
    > br. niewymienie dowodu - zaaresztuja mnie jako czlonek reakcyjnego
    > podziemia? heh?
    Nic specjalnego. Nie wypłacisz kasy w banku, nie zawrzesz żadnej umowy, nie
    odnowisz paszportu i takie tam inne głupstwa.

    > Komu ta biurokracja jest potrzebna?
    Biurestwu, a komuż by innemu?

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2007-07-03 21:11:22
    Od: d0kt0r3k <t...@t...pl>

    Tue, 3 Jul 2007 23:00:02 +0200, na pl.soc.prawo, Jotte napisal(a):

    > To dziwne. Wymieniałem dowód i nie żądano tego ode mnie.

    akt taki nalezy przedlozyc w przypadku gdy miejsce urodzenia jest inne niz
    miejsce w ktorym wyrabia sie dowod osobisty

  • 7. Data: 2007-07-03 21:54:49
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Naiwne pytanie. Urzędnikom.

    generalizujesz, urzednicy pracuja wedlug obowiazujacych przepisow i czesto
    biurokracja jest dobijajaca w momencie, kiedy to samo wstukujesz w komputer
    i dodatkowo robisz papierowe wersje...

  • 8. Data: 2007-07-04 05:57:16
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    gardziej pisze:

    > generalizujesz, urzednicy pracuja wedlug obowiazujacych przepisow i
    > czesto biurokracja jest dobijajaca w momencie, kiedy to samo wstukujesz
    > w komputer i dodatkowo robisz papierowe wersje...

    A obowiązujące przepisy skąd się twoim zdaniem biorą? Od urzędników.
    Chyba nie przypuszczasz że posłowie są w stanie sami coś sensownie sklecić.

  • 9. Data: 2007-07-04 06:20:25
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Tue, 3 Jul 2007 21:05:32 +0200, od MS :

    > Dlaczego mam płacic skoro wymiana dowodu nie leży w
    > moim interesie.?

    Dostałbyś za darmo i to nawet z innym imieniem i nazwiskiem i wogóle z
    nowym życiorysem, gdybyś kwalifikował się pod punkt 18 lub 19:
    Załącznika nr 1 do ustawy
    z dnia 22 stycznia 1999 r.
    WYKAZ RODZAJÓW INFORMACJI, KTÓRE MOGĄ STANOWIĆ TAJEMNICĘ PAŃSTWOWĄ

    Dz.U. 1999 Nr 11 poz. 95 (z późn, zm.)
    USTAWA z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net

  • 10. Data: 2007-07-04 06:59:01
    Od: M&C <c...@C...pl>

    d0kt0r3k pisze:

    > akt taki nalezy przedlozyc w przypadku gdy miejsce urodzenia jest inne niz
    > miejsce w ktorym wyrabia sie dowod osobisty

    Miejsce mojego urodzenia jest inne niż miejsce wyrabiania nowego dowodu,
    a nikt aktu urodzenia ode mnie nie wymagał.

    Marzena