  • 61. Data: 2007-07-27 14:05:58
    Temat: Re: Wymiana dowodu
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Goomich pisze:

    > Kiedy ostatni raz widziałeś ustawę, która wzięła się (powiedzmy, że od tych
    > urzędników) i w niezmienionej postaci dotrwała do podpisu?

    Aż tak bardzo nie śledzę procesów ustawodawczych. Ale myślę że 90%
    projektów to projekty rządowe a nie poselskie. I w zasadzie o to mi
    chodziło.
    Posłowie lekko bądź bardziej tylko coś zmienią i już.
    Jakoś sensownej ustaw która od samego początku byłaby projektem sejmowym
    jakoś nie kojarzę.

    -
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/
    http://notki.com.pl/johnson
    "Wszystko należy upraszczać jak tylko można, ale nie bardziej"

  • 62. Data: 2007-07-27 15:30:37
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 27 Jul 2007 12:34:15 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z czwartek, 12 lipca 2007 23:24 (autor Maciej
    > Bebenek
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <f7666a$31c8$1@news2.ipartners.pl>):

    > Kurde, wy w ogóle czytacie to co ja piszę? No właśnie dlatego mówię żeby
    > zlikwidować DO i sprowadzić do jego rangi PJ wewnątrz waszego kochanego
    > kraju. Dlatego mówię, że ma to być PJ, co się nie podoba mvoicemowi, bo
    > nazwa PJ zła.

    nie tylko to mi się nie podoba.

    > Ale właśnie temu mówię, żeby PJ robiło za DO w Polsce, bo
    > jest międzynarodowe, a zawiera to wszystko co DO

    gdzieś tam ci obok wyliczyłem że nie wszystko ...

    > a nawet więcej.

    I to "więcej" mi się nie podoba. Nie chcę żeby w jednej bazie było
    więcej informacji o mnie niż jest.

    p. m.

  • 63. Data: 2007-07-30 14:42:57
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: Johnson <j...@n...pl>

    > Aż tak bardzo nie śledzę procesów ustawodawczych. Ale myślę że 90%
    > projektów to projekty rządowe a nie poselskie. I w zasadzie o to mi
    > chodziło.

    No jasne, na koniec kadencji każdy premier czuje się w obowiązku
    pochwalić, że wysłał do Sejmu więcej ustaw niż poprzednik.

    > Posłowie lekko bądź bardziej tylko coś zmienią i już.
    > Jakoś sensownej ustaw która od samego początku byłaby projektem
    > sejmowym jakoś nie kojarzę.

    Nie o to mi chodziło.
    Te ustawy, które trafiają do Sejmu są tam przebiane, przeredagowywane i
    generalnie, to co wychodzi w Dz.U. może mieć niwiele wspólnego.
    Żeby daleko nie szukać przykładu: ta nieszczęsna ustawa o lustracji.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153