    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyłudzenie, oszustwo czy "coś innego"? [PLAY]
    Date: Mon, 29 May 2023 17:24:20 +0200

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Nic nie zmienili. Umowa, to zgodna wola umawiających się, a skoro nie
    > powiadomiono Cię o zmianie, to dno w ogóle dyskutować o jej zgodzie.

    > Niezgodnie, ale rozumiem, że nie chce Ci się walczyć.

    Może mi się zechcę wysmażyć reklamację po kątem późniejszej skargi do
    UOKiK, bo to że coś da bardzo słabo wierzę. W skargę do UOKiK też
    niezbyt wierzę ale dać się Play wyłgać bez żadnego ryzyka wstyd.
    Kwota jest niby drobna ale wkurzenie duże i może mi nie przejdzie
    wystarczająco szybko żeby kilka godzin na te pisemka stracić.
    Zasady to zasady. Obowiązują zawsze albo nigdy szczególnie jak duża
    firma ma je w praktyce w dupie IMHO.

    Mam w głębokiej pogardzie [...] którzy mogą sprawiać wrażenie że chcą
    sobie trochę poprawić margines zysku chwytami "nie powyżej pasa".
    Wolę firmy z _pedantycznym_ podejściem "Nie musimy cię wprowadzać w błąd
    żeby zarabiać".

    <ironia> Czy Play to twarz standardów kapitalizmu RP3? </ironia>

    --
    A. Filip