  • Data: 2014-04-10 15:22:42
    Temat: Re: Wykorzystanie przez pracodawce informacji.
    Od: "GS" <g...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup
    dyskusyjnych:XnsA30B95B76C997budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    > Użytkownik GS g...@U...com ...

    [...]
    > Nie wiem czy dobrze zrozumiałem - nie wykonałes polecenia służbowego i
    > dziwisz się ze nie dostałes premii?
    > Czy samo polecenie łamało w jakis sposób prawo albo Twoją umowę o prace?

    Wątpliwości budzi, czy było to polecenie służbowe.
    Problem dotyczy tego: pracodawca, jak właściciel "systemu" ma łatwy dostęp
    do informacji tam zgromadzonych. Jakikolwiek inny pracodawca nie uzyskałby
    informacji, czyjego pracownicy maja założone konta czy nie. I czy taka
    podwójna rola pracodawcy, ułatwiająca zdobycie informacji, umożliwia takie
    kroki??
    GS