  • Data: 2014-04-11 15:21:52
    Temat: Re: Wykorzystanie przez pracodawce informacji.
    Od: r...@k...net szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 11 kwietnia 2014 09:21:04 UTC+2 użytkownik GS napisał:

    > Tutaj nie ma problemu z uzyskaniem listy kont. Problem, czy tę listę można
    > wykorzystać potem do celów związanych z dyscyplina pracy.

    Nie wiem jak na ePUAP ale zakładając konto w dowolnej usłudze internetowej zgadzasz
    się na pewien regulamin w którym informowany jesteś w jaki sposób będą przetwarzane
    Twoje dane osobowe. Zgodnie z ustawą nie można przetwarzać danych (legalnie) w celach
    innych niż wskazane w regulaminie i zaakceptowane przez Ciebie. Jeśli w takim ePUAP
    było że można je przetwarzać do celów wypłaty premii kwartalnej to firma tak
    przetwarzająca dane nie naruszyła ustawy. Chyba że konto jakie miałeś założyć to
    konto służbowe, więc obowiązuje Cię wtedy regulamin wewnętrzny pracodawcy dotyczący
    przetwarzania tych danych a nie regulamin usługi internetowej.