  • Data: 2014-04-10 15:54:14
    Temat: Re: Wykorzystanie przez pracodawce informacji.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik GS g...@U...com ...

    > [...]
    >
    > Wątpliwości budzi, czy było to polecenie służbowe.
    > Problem dotyczy tego: pracodawca, jak właściciel "systemu" ma łatwy
    > dostęp do informacji tam zgromadzonych. Jakikolwiek inny pracodawca
    > nie uzyskałby informacji, czyjego pracownicy maja założone konta czy
    > nie. I czy taka podwójna rola pracodawcy, ułatwiająca zdobycie
    > informacji, umożliwia takie kroki??

    A to juz zalezy od takich czynników jak:
    - czy konto miałes tam posiadac prywatnie
    - co na to regulamin seriwsu
    - czy rzeczywiscie było to polecenie służbowe
    - w jakim celu miałes założyć tam konto

    Ale bez wiedzy co to za serwis i wiedzy o innych szczegółach trudno będzie
    jednoznacznie stwierdzić.

    Strzelam - miałes założyć konto na epuapie?