  • Data: 2021-11-07 13:56:24
    Temat: Re: Wykonywanie obowiązków zawodowych podczas izolacji
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.11.2021 o 13:47, _Master_ pisze:
    > Dziś kończy mi się kwarantanna. Nikt mi nie kazał czegokolwiek
    > instalować ani nikt nie sprawdzał czy siedzę w domu. Nikt nic nie
    > wspomniał o drugim teście (pierwszy paskowy) Jest w tym jakaś
    > logika?

    Dla mnie spora. Odpowiedzialny i mądry człowiek nie potrzebuje
    pilnowania. Idiota będzie wymyślał tuzin sposobów na ominięcie i i tak
    się go upilnować nie da.

    > PS. teraz będę się opiekował zaszczepioną fajzerem żoną która choruje
    > tak samo jak nas dwóch i prawdopodobnie ona to przywlekła bo objawy
    > miała pierwsza ale potem je gripeksami "zaleczyła"
    > Taki PODSTĘPNY zaszczepiony roznosiciel ;-)

    Na temat COVID wypowiadać się nie będę, bo się nie znam. Ale jak mnie o
    broni biologicznej uczono, to twierdzili, ze w ogóle nie trzeba być
    chorym, by przez nieuwagę przenieść wirus - nawet na kombinezonie
    ochronnym.

    --
    Robert Tomasik