  • 1. Data: 2004-10-14 19:34:04
    Temat: Wykonanie wyroku
    Od: "misiu" <l...@s...pl>

    Witam!
    Mam prawomocny wyrok nakazujący byłemu pracodawcy sprostowanie świadectwa
    pracy. Wysłałem mu ksero tego wyroku (a ściślej tytuł wykonawczy) i
    zwróciłem się o sprostowanie tegoż świadectwa. Jednak od miesiąca brak
    jest odzewu. Do kogo zwrócić się, aby pracodawca zastosował się do
    postanowień sądu. Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-10-14 20:21:22
    Temat: Re: Wykonanie wyroku
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2004 21:34:04 +0200, misiu naskrobał(a):

> [...]
    > jest odzewu. Do kogo zwrócić się, aby pracodawca zastosował się do
    > postanowień sądu. Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.

    od egzekwowania tytułów wykonawczych jest komornik ;) ale w tej sprawie
    myśle że lepszy będzie PIP.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-10-14 21:00:58
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "misiu" <l...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest odzewu. Do kogo zwrócić się, aby pracodawca zastosował się do
    > postanowień sądu. Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.

    skieruj pozew do tego samego sądu orzekającego o odszkodowanie za
    niesprostowanie świadectwa pracy i wydanie do wyroku tytułu
    wykonawczego załączając posiadany prawomocny wyrok

    --
    ======= OPIX =============
    ==========================

  • 4. Data: 2004-10-14 21:28:32
    Od: "misiu" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Thu, 14 Oct 2004 21:34:04 +0200, misiu naskrobał(a):

    > od egzekwowania tytułów wykonawczych jest komornik ;) ale w tej sprawie
    > myśle że lepszy będzie PIP.

    Dzięki za odpowiedź i pozdr.

  • 5. Data: 2004-10-15 05:35:03
    Od: "misiu" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Opix" <f...@v...pl> napisał w wiadomości

    > skieruj pozew do tego samego sądu orzekającego o odszkodowanie za
    > niesprostowanie świadectwa pracy i wydanie do wyroku tytułu
    > wykonawczego załączając posiadany prawomocny wyrok

    Tytuł wykonawczy już mam.
    Co do odszkodowania: jaką kwotę umieścić w pozwie? Jakie dowody są
    potrzebne abym sprawę wygrał
    Pozdr i dzięki.