    From: Andy Niwiński <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wydumane długi z przed 10 lat
    Date: Sat, 2 Jul 2011 14:29:11 +0200

    "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:iumt3h$pg1$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zapominasz, że żyjemy w Polsce. W naszym dzikim kraju wystarczy wystawić
    > fakturę i już właśnie stałeś się dłużnikiem i potencjalnie musisz w sądzie
    > udawadniać, że nie jesteś wielbłądem. Dla mnie w ogóle jest chore, że
    > można wyciągnąć jakieś śmieci z przed 10, czy 30 lat i iść z tym do sądu.

    A ja uważam, że skurwysynom którzy nie płacą swoich długów powinno sie na
    obu policzkach wypalać piętno złodzieja. Nieszybko by się wtedy tacy
    znajdowali co to by zakładali, że i tak nie zapłacą - a potem przedawnienie
    i nic im nie zrobią. A los tego co nie dostał pieniędzy mają głęboko w
    dupie. Bo przecież ten co się upomina o swoje to skurwysyn, bandyta i
    złodziej.

    >Zarzut przedawnienia powinien być podnoszony z urzedu przez sąd. A
    uznanie długu
    > dopiero po wyrażeniu takiej woli przez pozwanego.

    Tą wolę to on wyraził kupując, przyjmując wykonanie usługi etc. Dlaczego ma
    więc udowadniać, że nie jest wielbłądem? Dlaczego złodziej, który nie oddaje
    swoich długów ma być "z urzędu" zwalniany ze swoich zobowiązań?

    >A tak mamy setki firm szukających frajerów, którzy poleconego nie odbiorą.
    >To czy w ogóle byłeś im coś winny wcale nie jest takie ważne.

    A ja znam tysiące takich co się zadłużają z pełną świadomości, że nie będą
    spłacać swoich długów. A nawet osobiście takiego jednego skurwysyna, który
    jest mi winny 50 tys. Euro i ogłosił upadłość...