  • 11. Data: 2010-11-21 18:25:42
    Temat: Re: Wybory - ktos glosowal za mnie.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:icbn0k$scu$1@news.onet.pl...

    > wiadomości news:icbhei$ic6$1@inews.gazeta.pl...

    > Aczkolwiek fakt, ze padlo na goscia, ktory kilkanascie ostatnich wyborow
    > opuscil daje do myslenia...

    Czy ktoś gromadzi informacje o tym, kto do wyborów nie przystępuje? Za
    dawnych czasów podobno wysyłano takie informacje do zakładów pracy, ale to
    opowieści z lat 70-tych. Nie sądzę, by ktoś obecnie takie informacje
    gromadził.

  • 12. Data: 2010-11-21 18:25:56
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

    begin o nicku Liwiusz napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > Szeremietiewa uniewinnili, kiedyś Komorowski obiecywał, że jeśli tak
    > będzie, wycofa się z polityki. Ciekawe, czy Komorowski jest człowiekiem
    > honorowym. Ma teraz okazję udowodnić czy spełnia swoje obietnice, czy
    > jest po prostu ... ech, szkoda słów.
    Kosy na sztorc i hajda! Tylko Powstanie Narodowe może uratować wolną Polskę!
    Niech żyje prezes i Chrystus w Świebodzinie!

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 13. Data: 2010-11-21 18:36:08
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/21/2010 12:01 PM, Liwiusz wrote:

    > Szeremietiewa uniewinnili, kiedyś Komorowski obiecywał, że jeśli tak
    > będzie, wycofa się z polityki.

    polityka sie wycofała, wiec on juz nie musi.

  • 14. Data: 2010-11-21 19:08:45
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > Masz jeszcze czas. Powiniene&para; t&ecirc; nieprawid&sup3;owo&para;&aelig;
    oficjalnie zg&sup3;osi&aelig; komisji
    > wyborczej. Natomiast nie mo&iquest;na wykluczy&aelig;, &iquest;e jest to po prostu
    jaki&para; b&sup3;&plusmn;d i
    > kto&para; si&ecirc; podpisa&sup3; w nie tej rubryce, co trzeba jedynie.

    Szkoda zachodu. Waldi też zagłosował nielegalnie na oczach wszystkich i
    członkowie komisji mieli to głęboko:

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/waldemar-pawlak-zaglo
    sowal-niezgodnie-z-
    przepisami,1,3791640,wiadomosc.html

  • 15. Data: 2010-11-21 19:17:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Szkoda zachodu. Waldi też zagłosował nielegalnie na oczach wszystkich i
> [...]

    W wypadku Pawlaka był to błąd czysto formalny, bowiem chyba nikt nie ma co
    do jego tożsamości wątpliwości. Oczywiście teoretycznie powinni go
    wylegitymować. Chyba, ze się okaże, że on tam wcześniej wszedł do lokalu,
    pobrał normalnie te karty a potem na potrzeby dziennikarzy odwalono szopkę,
    bo znam takie przypadki.

  • 16. Data: 2010-11-21 19:57:19
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/21/2010 1:17 PM, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > lokalu, pobrał normalnie te karty a potem na potrzeby dziennikarzy
    > odwalono szopkę, bo znam takie przypadki.

    czemu powinni?

    wyborca okazuje dokument w celu stwierdzenia tożsamości, a nie w celu
    okazania.
    skoro komisja nie miała wątpliwości co to tożsamości i tożsamość została
    stwierdzona "organoleptycznie" to nie widzę powodu dla którego ktoś
    jeszcze miałby go prosić o dowód. stwierdzenie tożsamości odbyło się bez
    pokazywania dowodu.

  • 17. Data: 2010-11-21 20:14:55
    Od: max441 <m...@w...pl>

    In article <4ce93e5f$0$20998$65785112@news.neostrada.pl>,
    n...@a...pl says...

    > Gdy zwróciłem na to uwagę, ktoś z komisji poradził mi
    > abym wziął karty do głosowania, skreślił swoich kandydatów i karty
    > wrzucił do urny a podpisywać już nie muszę.

    Dobre. Ciekawe co zrobili z kartami które im zostały.

    > Czy teraz jest to normalne w czasie wyborów, że nie sprawdza się
    > tożsamości głosujących?

    To nie jest normalne.

    > Kogo powinienem powiadomić o takim oczywistym oszustwie? Policję?

    Państwową Komisję Wyborczą.

    P.

  • 18. Data: 2010-11-21 20:16:35
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 21.11.2010 20:17, Robert Tomasik pisze:
    > W wypadku Pawlaka był to błąd czysto formalny, bowiem chyba nikt nie ma
    > co do jego tożsamości wątpliwości.

    Myślisz?

    http://gdansk.naszemiasto.pl/archiwum/1961642,kaczyn
    scy-i-tusk-potrzebni-od-zaraz-sobowtory-zyja-swoim-i
    ,id,t.html

    ,,
    W ekipie był też sobowtór Waldemara Pawlaka. Był jak wykapany prezes
    PSL, sztywny w zachowaniu, absolutny cyborg, jak wspomina Konjo.
    Niespodziewanie zniknął gdzieś w okolicach roku 2000. ''

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 19. Data: 2010-11-21 22:51:45
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@e...one.nospam.pl> napisał w wiadomości

    > Kosy na sztorc i hajda! Tylko Powstanie Narodowe może uratować wolną
    > Polskę!
    > Niech żyje prezes i Chrystus w Świebodzinie!

    To są prymitywne demagogiczne chwyty, które nie zmieniają faktu, ze gajowy
    Bronek wciaskał kit i nie jest człowiekiem, który szanuje swoje słowo, a
    takze że rzucał potwarze na innych. Przypominam, ze to działo się w okresie
    najwiekszych przetargów w wojsku i po wyslizganiu Szeremietewa to Bronek
    przejął decydowanie o przyznaniu zamówien (na F16, Rosomaki i Spiki). A jak
    mawia Michalkiewicz, tylko z kurzu przy przeliczaniu tych dziesiątków
    miliardów powstać mogło wiele starych fortun;-))

  • 20. Data: 2010-11-22 05:16:11
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-11-21 23:51, p 47 pisze:

    > A jak mawia Michalkiewicz, tylko z kurzu przy
    > przeliczaniu tych dziesiątków miliardów powstać mogło wiele starych
    > fortun;-))

    Ten Michalkiewicz wygląda mi na kaprala Jedziniaka. :)

    --
    spp