  • 1. Data: 2006-10-18 17:09:07
    Temat: Wstawia kit na policji
    Od: "news" <n...@m...pl>

    Witam

    Kilka dni temu jechalem samochodem i zajechal mi ostro droge w sposob
    bardzo chamski inny samochod.
    Musialem bardzo ostro hamowac - oczywiscie nie mial pierszenstwa (zjechal
    z lewej).
    Zdenerwowalo mnie to i postanowilem go wyprzedzic zrobilem to i pozniej na
    bardzo wolno jechalem co go zdenerwowalo.
    Pewnie dlatego ze jechal z cala rodzina. Wredny typ prawie spowodowal
    wypadek a pozneij sie wsciekal ze mu ktos nie pozwala jechac szybko.
    Przejezdzalismy kolo policji i pokazal ze skreca (gorzac mi) wiec jest
    duze prawdopodobienstwo ze zglosil to na policje.
    Czy cos mi grozi? Ma caly samochod swiadkow a ja tylko moja zone.
    Jak sie bronic przed tym ze on powstawia kit bo ma wiecej swiadkow - no i
    zawsze jest takie prowdopodobienstwo ze byl policjantem ale nie na sluzbie.
    Czy mozecie mi cos doradzic na takiego wrednego typa?

    Pozdrawiam Piotrek

  • 2. Data: 2006-10-18 18:01:13
    Temat: Re: Wstawia kit na policji
    Od: "Kamil K." <kmail@wpp_bez_p.pl>

    Użytkownik "news" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zdenerwowalo mnie to i postanowilem go wyprzedzic zrobilem to i pozniej
    > na bardzo wolno jechalem co go zdenerwowalo.

    Takiś sam jak i on.

    > Czy cos mi grozi?

    Nic ci nie grozi, moze nawet mowić ze wieziesz trupa ale dopoki go nie
    znajda nic ci nie grozi (kumasz metafore ;)

    > Czy mozecie mi cos doradzic na takiego wrednego typa?

    Spjrz w lustro i powiedz ze juz tak nie zrobisz wrednie.
    Jak głupi to niech sie zabija sam z rodzina ale nie prowokuj.

    Pozdrowka,
    Niezdrowy Kierowca :)

  • 3. Data: 2006-10-18 18:08:00
    Od: "news" <n...@m...pl>

    "Kamil K." <kmail@wpp_bez_p.pl> wrote in message
    > Takiś sam jak i on.

    No moze nie do konca ale znizlylem sie do jego poziomi niepotrebnie - masz
    racje

    Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz

  • 4. Data: 2006-10-18 18:38:09
    Od: "Kamil K." <kmail@wpp_bez_p.pl>

    > "Kamil K." <kmail@wpp_bez_p.pl> wrote in message
    >
    > No moze nie do konca ale znizlylem sie do jego poziomi niepotrebnie - masz
    > racje

    No coz w kazdym z nas jest pirat, we mnie tez niestety :/

  • 5. Data: 2006-10-18 18:42:43
    Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl>

    Użytkownik "news" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Czy mozecie mi cos doradzic na takiego wrednego typa?

    Następnym razem nie daj się prowokować. Niczemu to nie służy.
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-10-18 18:52:55
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Kamil K." <kmail@wpp_bez_p.pl> napisał w wiadomości
    > Jak głupi to niech sie zabija sam z rodzina ale nie prowokuj.

    Tylko jak walnie czołowo w twoją furę, to będziesz mówił co innego.

  • 7. Data: 2006-10-18 18:56:04
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "news" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Czy mozecie mi cos doradzic na takiego wrednego typa?

    Nie wiem jak jest u Was w Poznaniu, ale w Białymstoku jest pełna kultura. :) Jak
    ktoś ci zajedzie, to się trąbi. :P Jak pokaże palec, to się spycha go do pobocza
    i próbuje się go wyciągnąć z auta. :)

  • 8. Data: 2006-10-19 19:17:38
    Od: "maurycy123" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    na
    > bardzo wolno jechalem co go zdenerwowalo.

    Mialem troche podobna sytuacje.
    Facet na 2 pasmowej ulicy prawie zepchnol mnie na slup. Jechal lewym pasem i
    bez migacza zjechal na prawy pas.
    Bylem w polowie jego samochodu. Gwaltowne chamowanie.
    Nie lubie cwaniaczkow na ulicach. Dalej byl remont drogi. Zwezenie i
    ograniczenie predkosci do 30.
    Wyprzedzilem go i jechalem zgodnie z przepisami. Przyspieszylem dopiero jak
    skonczylo sie ograniczenie.
    Bylem bardzo zdziwiony jak facet wyskoczyl na swiatlach i zaczol mnie
    straszyc ze zna mojego szefa a jemu bardzo sie spieszy.
    W Poznaniu jest jakas kultura jazdy a gosc byl na Warszawskich numerach.
    Duzo jezdzilem po Warszawie i tam to jest normalne.

    Pozdrawiam.
    Maurycy.