  • 1. Data: 2006-10-18 17:48:32
    Temat: nie rozumiem komorników :)
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    W kwietniu podpisałem papiery ... i tak nosiłem kwitki w portfelu z pół
    roku, w koncu to tylko 100 zł i omal raz nie zapłaciłem tego na poczcie,
    ale mi z na prowizję 2.5 zł zabrakło :))))

    No i teraz przyszło zajęcie komornicze na 106.8 zł na ktorym widnieje
    tez moj pracodawca.

    Co bardzo dziwne to widac, ze komornik kontaktował się z moim US, ktory
    "kurna" powinien miec ostatni PIT3, ale moj genialny US podał mu adres
    zakładu pracy nieaktualny z 5 lat !!!

    Ciekawe ile czasu zejdzie mu na odszukaniu własciwego adresu.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 2. Data: 2006-10-18 18:12:56
    Temat: Re: nie rozumiem komorników :)
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

> [...]
    > zakładu pracy nieaktualny z 5 lat !!!
    > Ciekawe ile czasu zejdzie mu na odszukaniu własciwego adresu.

    He. Nie wiem czy wiesz, ale komornik wszczyna postępowanie na wniosek i ze
    źródła podanego. Jesli nikt mu nie podał gdzie pracujesz, w jakim banku masz
    rachunek, czy masz samochody i włości ziemskie, to może mu długo zabrać
    zanim Cię policzy...

    Sz.