  • 21. Data: 2008-08-03 08:55:11
    Temat: Re: Wróżbici, tarociści i inni oświeceni
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Alek pisze:
    > Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał

    > Jaki kościół ma taką ofertę?

    kazdy, a zwlaszcza KCh. swoja droga przypomnial mi sie jeden kawal:

    dwóch Żydow (syn i ojciec) pojechało zwiedzać Watykan. I tak zwidzając
    ojciec do syna:
    - Patrz Mosze! Patrz i podziwiaj jakie bogactwo! i pomyśleć, że
    zaczynali od małej stajenki! ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 22. Data: 2008-08-03 08:56:21
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    axl pisze:
    > Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:g73ink$6n6$1@news.onet.pl...
    >>

    > Ma, tylko kiepsko u nich z wystawianiem faktur....
    >
    > Ci którzy bronią tutaj wróżbitów w imię tego, iż nie możemy im udowodnić
    > oszustwa, a co lepsza... porównują ich do ludzi którzy dokonali wielkich
    > odkryć i przyczynili się do rozwoju techniki - nie są lepsi od tych, którzy
    > korzystają z ich usług. Nie wiedziałem, że tutaj można spotkać jeszcze
    > takich ludzi.

    tak btw skorzystałes chociaz raz?

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 23. Data: 2008-08-03 10:15:22
    Od: "axl" <a...@a...pl>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > tak btw skorzystałes chociaz raz?
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD

    Skorzystałem, aby skompromitować osobę, która wciskała mi kit. I żeby
    poprawić sobie humor.

  • 24. Data: 2008-08-03 11:25:28
    Od: "Fotelik" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "axl" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > No tak, to może niech myslą za ludzi całkiem. Szybciej i LEPIEJ.
    Skoro sa tacy ludzie ze trzeba za nich myślec to tak ma być.
    Gdyby nikt nie korzystał zich usług to by ich nie było.
    Wolny rynek
    Foti

  • 25. Data: 2008-08-03 12:14:55
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 3 Sie, 10:45, "axl" <a...@a...pl> wrote:
> [...]
    > korzystają z ich usług. Nie wiedziałem, że tutaj można spotkać jeszcze

    Dobra zadam ci zagadke.
    Podaj taki fakt ktory stwierdza ze wszyscy wrozowie to oszusci ktorego
    nie bedzie mozna zastosowac do wyznawanych przez ciebie wartosci.
    Jeden. Wystarczy jeden.

  • 26. Data: 2008-08-03 20:00:12
    Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl>

    > Da się to jakoś zwalczać?

    Jasne.
    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/jasnowidzka_wprow
    adzila_policjantow_w_blad_68552.html

    A.

  • 27. Data: 2008-08-03 22:03:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    axl wrote:

    > Jeśli wiedzą jaki jest magiczny stosunek wody do cukru, który powoduje
    > polepszenie zdrowotne to niech sprzedają ;) A tak bardziej serio; o
    > jakich lekach myślisz dokładnie? Przykłady.

    o "lekach" homeopatycznych

  • 28. Data: 2008-08-04 06:26:24
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości
    f.googlegroups.com...
    On 2 Sie, 23:36, "axl" <a...@a...pl> wrote:

    > Da się to jakoś zwalczać? Przykładowo, gdy ktoś zamówi "usługę"
    > postawienia
    > tarota przez internet i otrzyma informację, które bardzo negatywnie wpłyną
    > na jego życie - np. spowodują samobójstwo, to czy można taką sprawę
    > zgłosić
    > na Policję i narobić ambarasu takiemu oświeconemu wróżbicie?

    Nikt nie może zabronić takiej czy innej działalności gospodarczej,
    gwarantuje to Konstytucja. Jeśli spełnia się wymogi formalne nikt się tego
    nie przyczepi. Po drugie są instytucje, które potwierdzają kwalifikacje z
    zakresu bioenergoterapii, radiescezji i niiych (izby rzemieślnicze -
    instytucje .... nie będę kończył)

    > Mamy XXI wiek, trzeba plewić takie osoby, bo będziemy się cofać a nie
    > rozwijać...

    Ja bym zaczal od tych wrozbitow co dzialaja w szajce. Hint: ubieraja
    sie na czarno i nie sluchaja (w kazdym razie oficjalnie) metalu.

    a jakby słuchali metalu ? to co - krytykując ciemnogród, kolejny ciemnogród
    wychodzi z butów.
    Co ma metal do satanizmu, tyle co czarne koty (ja podwójnie chyba powinienem
    być spalony na stosie wg tych teorii), raczej rap techno i inne mózgotrzepy
    są groźne nie metal, zresztą wszelkie skrajności są groźne..

    Podaj przyklad ze to wrozba spowodowala samobojstwo. Nie ze dziewczyna
    na podstawie wrozby zostawila chlopka a ten sie powiesil. Nie ze facet
    zainwestowal kase, stracil i sie zastrzelil. Przylad taki ze facet
    dostaje wrozbe i z miejsca skacze z 10 pietra.
    I dlaczego do razu wrozbitow? Kule szczescia tez. I komoirkowe
    "futrzaki" czy inne co niby odpowaidaja na pytania. I kazden jeden
    rzut moneta w ktora strone isc.
    A jak juz wszystkim ludziom obetniesz rece, uszy i wydlubiesz oczy nie
    zapomnij zbudowac im dobrych klatek zeby zylo sie im milo i
    przytulnie.

    głupota nie wróżby....
    .. ja wierzę we wróżby samospełniające się... jak człowiek sobie coś
    wmówi..to się spełni

  • 29. Data: 2008-08-04 07:48:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Marcin pisze:

    > Nikt nie może zabronić takiej czy innej działalności gospodarczej, gwarantuje
    > to Konstytucja

    Żartujesz, prawda? ;)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 30. Data: 2008-08-04 08:00:22
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    > Żartujesz, prawda? ;)

    no może troszkę z nadinterpretacją tu przesadziłem ;)