  • Data: 2018-01-05 21:51:52
    Temat: Re: Wpisali prawnika do rejestru dłużników
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5a4fe1d0$0$5163$6...@n...neostrada
    .pl...
    W dniu 05-01-18 o 20:18, J.F. pisze:

    >Ale to we wpisie. Może po jego interwencji poprawili sobie w bazie
    >danych.

    No coz, jest taka mozliwosc.
    Powiadomil, ze dane sie nie zgadzaja, to poprawili dane :-)

    >No właśnie nie tylko można, ale należy. Skutki opisano w artykule.

    Ale czy sa podstawy ?

    >Jak to czytam, to tam wszystko jest nieprawdopodobne.

    Czytajac o roznych przebojach z komornikami wydaje mi sie jednak
    prawdpopodobne :-(

    Ale szczegoly moga byc przeklamane ...

    >Pewnie, że nie.

    Wiec dane byly inne ... albo pismaki sklamali z tym odkreceniem :-)

    >Sądzę, że to inaczej zadziałało. Komornik dostał dane, ale zapytanie
    >do
    >rejestru wysłał tylko po numerze PESEL. Wrócił kompletnych rachunku,
    >komornik wysłał zajęcie po otrzymanych danych. Tu już się wszystko
    >zgadzało.

    Bardzo mozliwe.

    >No i takie protezy właśnie tak działają. Nie po to wymyślono
    >procedury
    >sądowe. Jak uznano, ze zbyt skomplikowane, to trzeba było uprościć.

    Tylko sam wiesz - procedura sadowa trwa rok, dwa, 10 lat.
    A oszust moze nabrac wiele bankow w dwa tygodnie.

    >Sąd odrzuci, jako pochodzące od nieuprawnionej osoby i tyle.

    Ale moze sie zainteresuje kogo sądzi.

    >To sobie sprawdzą, czy było dobre.

    Ale musza sprawdzic, a nie "awizowano dwukrotnie, wiec powiadomiono".

    J.