  • Data: 2010-12-09 06:52:39
    Temat: Re: Wózkarnia w bloku spółdzielczym
    Od: Zmylna <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Brak właścicieli tego złomu. Zero nieprzyjemności.
    Widzisz problem polega na tym, ze właściciele są tylko obawiam się, że
    złośliwie nie chcą nic z tym zrobić. To Ci właściciele zrywają kartki z
    drzwi wózkarni z prośbą o zrobienie porządku.

    Jak pierwszy raz poszedłem do administracji z prośbą o klucz do wózkarni
    to mi powiedzieli, ze mam iść do sąsiadów, którzy klucze maja a
    administracja niestety nie (sic!). No i potem zaczęło się moje chodzenie
    po ludziach z prośbą o użyczenie klucza i NIKT ale to NIKT nie chciał
    pożyczyć na głupie 15 min abym mógł do robić (obok bloku jest buda gdzie
    dorabiają). Jedni mówili, ze nie ma miejsca inni, ze nie pożycza bo komuś
    dam a jeszcze inni, ze nie jestem z tej klatki i dla tego klucza nie
    dostane (przypomnę, ze wózkarnia jest jedna na cały blok). Kompletnie nie
    rozumiem takiej postawy (pies ogrodnika) ale tacy to właśnie "ludzie"
    (tfu, się uniosłem)...

    --
    Zmylna