  • Data: 2010-12-10 12:36:31
    Temat: Re: Wózkarnia w bloku spółdzielczym
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:idsre0$tr9$1@node1.news.atman.pl...

    > Postawiłem się i znalazłem rozwiązanie.
    > A teraz tylko walczę z rozumnymi inaczej którzy chcą z wózkowni
    > rowery wyrzucać, z rowerowni wózki a z obu tych pomieszczeń
    > sanki i inną cudzą własność.

    watpie zes sie postawil w takim wlasnie polozeniu. widocznie nie miales
    takiego przypadku. U mnie w bloku nie ma ani wozkowni ani rowerowni. Ludzie
    niestety trzymaja je w domach. za to zrobilem niezly raban kiedy przez 2 dni
    byla nieczynna winda (mieszkam na 7 pietrze, mam uszkodzona noge, musialem
    rower wnosic na 7 pietro).
    Sprobuj tak (ale najpierw uszkodze ci prawe kolano - zgoda?).