  • Data: 2010-12-10 15:59:08
    Temat: Re: Wózkarnia w bloku spółdzielczym
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-12-10 13:36, Użytkownik Misiek napisał:

    > watpie zes sie postawil w takim wlasnie polozeniu. widocznie nie miales
    > takiego przypadku. U mnie w bloku nie ma ani wozkowni ani rowerowni.
    > Ludzie niestety trzymaja je w domach. za to zrobilem niezly raban kiedy
    > przez 2 dni byla nieczynna winda (mieszkam na 7 pietrze, mam uszkodzona
    > noge, musialem rower wnosic na 7 pietro).
    > Sprobuj tak (ale najpierw uszkodze ci prawe kolano - zgoda?).

    Nie zmieniaj tematu, mieszkam w niskim bloku i windy nie posiadam
    a jej awarie u ciebie figę mnie interesują.
    Ja wózkowni tez nie mam ale podobny problem rozwiązywałem u kolegi
    który taki problem miał.
    Weszliśmy we dwu w godzinach ruchu bo po pracy, wózki, rowery,
    sanki i takie drobiazgi wyleciały na chwilę na zewnątrz,
    pralki, lodówki, meble i inne zbędne dziadostwo zostało
    ładnie złożone pod ścianami jedne na drugie.
    Każdy lokator który wpadał na poprzeszkadzać lub sprawdzić
    co i dlaczego robimy dostawał kazanie na temat chamstwa
    mieszkającego w bloku marginesu który nie uszanuje tak
    poważnego pomieszczenia i zagraca je meblami, pralkami i
    lodówkami. Słowa protestu nie było a po 30 minutach jedna
    trzecia pomieszczenia stała pusta.
    Ale do trzeba mieć rozum a nie pseudo rozumek niedowartościowanego
    nastolatka.