  • 1. Data: 2011-02-14 20:34:33
    Temat: Wojna z PLAY!!!!
    Od: "konsument" <w...@g...pl>

    Proszę o pomoc. Nie działał mi modem w Play- jedna kreska. Złożyłem dwie
    reklamacje w każdym miesiącu. Przeproszono i zaproponowano zadośćuczynienie 300
    mb. Nie zgodziłem się, wypowiedziałem umowę, zażądałem odszkodowania z tytułu
    nienależytego wykonania umowy. Taka możliwość była w umowie. Nie zgodzili się na
    "rozwiązanie umowy za porozumieniem stron" pisząc to po 3 miesiącach od mojego
    wypowiedzenia. Wypowiedzieli mi umowę, którą ja wcześnie wypowiedziałem. Na call
    center powiedzieli że nie mogę wypowiedzieć umowy jeśli nie zapłaciłem
    zaległości. W wypowiedzeniu napisali że jak zapłacę to wypowiedzenie zostanie
    cofnięte. A jak nie to naliczona dodatkowa opłata za wcześniejsze zerwanie
    umowy. Ja nastraszyłem ich art. 107 kw, i naliczyłem sobie odszkodowanie za moje
    zszarpane nerwy, ale nie mam już siły, co mogę zrobić. Jak można wypowiedzieć
    coś co jest wypowiedziane. Jak można cofnąć doręczone wypowiedzenie bez mojej
    zgody. Czy ta firma działa zgodnie z przepisami?

  • 2. Data: 2011-02-14 20:47:06
    Temat: Re: Wojna z PLAY!!!!
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-02-14 21:34, konsument pisze:
    [..]
    > zgody. Czy ta firma działa zgodnie z przepisami?

    Nie. Ale nie musi.
    Wykupiła licencje na dymanie innych i właśnie to robi.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2011-02-15 11:57:51
    Od: "jerzy.n" <d...@p...fm>

    Użytkownik "konsument" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mojej
    > zgody. Czy ta firma działa zgodnie z przepisami?
    Napisz do UKE , może cos wymyślą , ale mam mizerne opinie ostatnio o tej
    firmie

  • 4. Data: 2011-02-15 12:08:38
    Od: "Kondi" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Proszę o pomoc. Nie działał mi modem w Play- jedna kreska. Złożyłem dwie
    > reklamacje w każdym miesiącu. Przeproszono i zaproponowano

    O - bardzo ładnie z ich strony - przeciez absolutnie nie gwarantują
    działania tej usługi w każdym miejscu i i cały czas z maksymalną prędkością

> [...]
    > Na call
    > center powiedzieli że nie mogę wypowiedzieć umowy jeśli nie zapłaciłem

    W sumie możesz - komornik zwindykuje należność i karę za zerwanie umowy wraz
    z odsetkami.

    >W wypowiedzeniu napisali że jak zapłacę to wypowiedzenie zostanie
    > cofnięte. A jak nie to naliczona dodatkowa opłata za wcześniejsze zerwanie
    > umowy.

    I znowu bardzo miło z ich strony - żeby wszyscy operatorzy byli tacy
    porządni.

    >Ja nastraszyłem ich art. 107 kw, i naliczyłem sobie odszkodowanie za moje
    > zszarpane nerwy, ale nie mam już siły, co mogę zrobić

    ROTFL

    .>Jak można wypowiedzieć
    > coś co jest wypowiedziane. Jak można cofnąć doręczone wypowiedzenie bez
    > mojej
    > zgody. Czy ta firma działa zgodnie z przepisami?

    Tak - jak najbardziej.

    Kondi

  • 5. Data: 2011-02-15 12:47:03
    Od: w...@g...pl

    Jak masz udzielać takich "porad" Kondi to w ogole lepiej sie nie odzywaj. Nie
    zwindykuje bo złożę sprzeciw i będzie powództwo wzajemne. Wypowiedzieć
    wypowiedzianą umowę i jednostronnie cofnąć wypowiedzenie? Zgodnie z prawem. O
    rany. Gratuluje mądrości Kondi

  • 6. Data: 2011-02-15 13:16:09
    Od: "Kondi" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    >Gratuluje mądrości Kondi

    Dziękuję - nie zmienia to faktu że możesz im skoczyć a fakt że próbują ci
    iśc na rękę starasz się obrócić przeciwko nim - w sumie twoja sprawa.Tylko
    nie rozumiem po co pytasz skoro wiesz najlepiej?

    K.

  • 7. Data: 2011-02-15 18:50:35
    Od: w...@g...pl

    Kondi, jak mogą mi iść na rękę, jak ja nie chcę mieć z nimi nic wspólnego. Mam
    już internet gdzieindziej od 4 miesięcy a tam mimo składanych reklamacji
    internet był zerowy. Nie mogłem tego tolerować. Nie idą mi na rękę, bo jak
    zapłacę do końca lutego to mi cofną wypowiedzenie i umowa będzie dalej
    obowiązywała. Jak nie zapłacę to ich wypowiedzenie się nie cofnie czyli nie będę
    związany umową ale będę musiał zapłacić opłatę specjalną.

  • 8. Data: 2011-02-15 19:43:24
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > internet był zerowy. Nie mogłem tego tolerować. Nie idą mi na rękę, bo jak

    Ida - bo moga tez zlozone wypowiedzenie uznac za nieodwolalnie wiazace, a
    zaplacona kase zaliczyc na poczet kary umownej.
    To, ze masz internet gdzie indziej nikogo nei obchodzi. To teoretycznie
    wolny kraj i mozesz miec internet od 10 providerow. To nie jest zabronione
    (a w takich Chinach pewnei czape za to daja - wykonywana poprzez wykonywanie
    na skazancu doswiadczen).

    W tej chwili to oni maja racje - podpisales umowe, zobowiazales sei - do jej
    dociagniecia to konca, tudziesz do zaplaty kary umownej w przeciwnym
    wypadku.
    Jesli oni nie chca zrezygnowac ze swych uprawnien, pozostaje Ci jedynie
    sad - tutaj szanse masz - IMHO mniej wiecej 20-30%

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2011-02-15 19:46:13
    Od: "Kondi" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    >Nie mogłem tego tolerować. Nie idą mi na rękę, bo jak
    > zapłacę do końca lutego to mi cofną wypowiedzenie i umowa będzie dalej
    > obowiązywała.

    Czyli idą ci na rękę.

    > Jak nie zapłacę to ich wypowiedzenie się nie cofnie czyli nie będę
    > związany umową ale będę musiał zapłacić opłatę specjalną.

    Ano właśnie.
    Zerwanie umowy terminowej nie jest niestety dobrym sposobem załatwienia
    reklamacji - podobnie jak nie jest nim wyjście bez płacenia po niesmacznym
    posiłku z restauracji czy niezapłacenie za pobyt w hotelu bo się nie
    wyspałeś ze względu na brak wygodnego łóżka.

    K.

  • 10. Data: 2011-02-15 20:02:23
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    >... tudziesz...

    To literowka :P - ale pedze po slownik na wszelki wypadek :)

    Pozdrawiam
    SDD