    From: animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wodomierze
    Date: Sat, 26 Oct 2013 01:27:02 +0200

    W dniu 2013-10-25 23:38, Krzysztof 45 pisze:

    > Nie opłaca się sprawdzać, naprawiać i legalizować pojedynczej sztuki. To
    > koszt nowego wodomierza.
    > Po skończonej legalizacji wodomierz z pewnością wskazuje poprawne
    > zużycie, ale można te wskazania zakwestionować.

    Nabiło mi jak za 3-4 lata (zawsze mialam małą nadplatę), teraz ok. 800
    zl muszę sp-ni zaplacić. Liczniki zabrali protokolarnie (hydraulik z
    administracji), założyli jakieś pewnie po naprawie.
    Mnie chodzi o sprawiedliwość i nie mam zamiaru płacić jakimuś
    złodziejowi tyle pieniędzy.
    Licznik główny jest w piwnicy i pewnie przy nim coś kombinowali, że mnie
    tak strasznie nabiło. Wiem, że liczniki są już dawno przelegalizowane,
    ale musze sprawdzić datę (bo nie mam na papierku). Ta pani od tych spraw
    uciekła na urlop i nikt nie chce jej biurka czy szafy z moimi licznikami
    otworzyć. No i muszę wypożyczyć te liczniki, żeby sama zawieźć gdzieś do
    expertyzy, bo jak administracja odda do expertyzy to mnie oszukają.
    Powiedzą, że dobrze nabijały.

    --
    animka