  • 11. Data: 2013-09-03 08:32:18
    Temat: Re: Własność mieszkania kupionego od dewelopera a ślub w miedzyczasie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-03 08:30, Andrzej Lawa pisze:

    > Masz działalność. Zarejestrowaną. Pracowników. Klienci nie płacą. Nie ma
    > na pensje i ZUS.

    To trzeba było tak napisać.

    > Teraz rozumiesz?

    Rozumiem. Wierzyciele nie zaspokoją się z majątku wspólnego.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2013-09-03 08:49:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.09.2013 08:32, Liwiusz pisze:

    > To trzeba było tak napisać.

    Dla osoby posiadającej pewne niezbędne minimum inteligencji i wiedzy
    oczywiste jest, że jak ktoś ma działalność gospodarczą i klienci faktur
    nie płacą, to prędzej czy później zabraknie pieniędzy na wypłaty i składki.

    > Rozumiem. Wierzyciele nie zaspokoją się z majątku wspólnego.

    Czy określenie "swego czasu" nie budzi w tobie podejrzeń, że zdarzenie
    mogło mieć miejsce przed jakąś większą zmianą w KPC?

  • 13. Data: 2013-09-03 08:52:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-03 08:49, Andrzej Lawa pisze:

    > Dla osoby posiadającej pewne niezbędne minimum inteligencji i wiedzy
    > oczywiste jest, że jak ktoś ma działalność gospodarczą i klienci faktur
    > nie płacą, to prędzej czy później zabraknie pieniędzy na wypłaty i składki.

    To nie jest oczywiste. I w ogóle to jest bez znaczenia. Trzeba było
    napisać, że to szwagier nie płacił faktur.

    > Czy określenie "swego czasu" nie budzi w tobie podejrzeń, że zdarzenie
    > mogło mieć miejsce przed jakąś większą zmianą w KPC?

    To nie pl.misc.historia

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2013-09-03 08:55:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.09.2013 08:52, Liwiusz pisze:

    > To nie jest oczywiste. I w ogóle to jest bez znaczenia. Trzeba było
    > napisać, że to szwagier nie płacił faktur.

    Nie, głąbie! Szwagrowi nie płacono faktur przez co on nie mógł zapłacić
    ZUSowkich składek!

    > To nie pl.misc.historia

    Ordynacja Podatkowa nadal obejmuje majątek wspólny.

  • 15. Data: 2013-09-03 10:09:20
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Y tam.
    > Tyle razy już wytykałem, że obowiązek to nie to samo co czyn umowny,
    > a do tego w UoPDoOF jest wprost wykluczenie (2.1.7,

    "objętych wspólnością majątkową małżeńską" - nie dotyczy, jeśli zostanie
    "podpisana rozdzielność majątkowa".

    21.1.125)

    "świadczeń w naturze" - nie dotyczy przekazania żonie gotówki, żeby coś
    kupiła (dla siebie albo dla męża).

    MJ

  • 16. Data: 2013-09-03 13:04:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.09.2013 08:52, Liwiusz pisze:
    [ciach wypociny Liwiuszka]

    I co, chłopcze, mowę ci odjęło?

  • 17. Data: 2013-09-03 13:08:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-03 13:04, Andrzej Lawa pisze:
    > W dniu 03.09.2013 08:52, Liwiusz pisze:
    > [ciach wypociny Liwiuszka]
    >
    > I co, chłopcze, mowę ci odjęło?

    Koniec karmienia.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2013-09-03 13:12:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.09.2013 13:08, Liwiusz pisze:

    > Koniec karmienia.

    Standardowa twoja reakcja jak złośliwie komuś (w szczególności mi)
    wytykasz rzekomy błąd, a potem się okazuje że to ty byłeś jakiś
    nieprzytomny lub ogólnie nie wiedziałeś, o co chodzi.

  • 19. Data: 2013-09-03 13:22:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-03 13:12, Andrzej Lawa pisze:

    > Standardowa twoja reakcja jak złośliwie komuś (w szczególności mi)
    > wytykasz rzekomy błąd, a potem się okazuje że to ty byłeś jakiś
    > nieprzytomny lub ogólnie nie wiedziałeś, o co chodzi.

    Pisałeś o komorniku licytującym samochód siostry, a potem o podatkach.
    Uświadamiam zatem ciebie, że komornik nie prowadzi egzekucji podatków.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2013-09-03 13:44:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.09.2013 13:22, Liwiusz pisze:

    > Pisałeś o komorniku licytującym samochód siostry, a potem o podatkach.
    > Uświadamiam zatem ciebie, że komornik nie prowadzi egzekucji podatków.

    Och, wow, odkryłeś jedno przejęzyczenie... Dopiero teraz, mimo że od
    początku bardzo wyraźnie pisałem o egzekucji należności ZUSowskich.

    Jesteś bystry jak jezioro.