  • 1. Data: 2013-09-01 22:55:50
    Temat: "Ukradzione" zdjęcia na niemieckiej stronie
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Piszę w cudzysłowie, bo sam je niemiaszkom sprezentowałem.

    Z racji tego, że właśnie mija kolejna rocznica, jak to szwaby złamały
    szlaban, przypomniałem sobie, że mnie też skrzywdzili. Przypomniałem sobie -
    i się wkurwilem.
    Otóż kilka lat temu wysłałem do właściciela niemieckej strony poświęconej
    firmie Luxman foty mojego amplitunera. Jako że sprzęt był w stanie
    "perfetto", gość spytał, czy może zamieścić je u siebie. Za free, jedynie
    podając autora. Wyraziłem zgodę, foty wisiały tak przez jakiś czas. Niestety
    po jakimś czasie zniknąłem ja - jako autor - natomiast pojawił się na
    zdjęciach podpis z adresem niemieckiego serwisu.
    Zaznaczam, że niedawno wysłałem maila w którym poruszyłem ww. temat i
    poprosiłem o podanie mnie jako autora, wraz z linkiem do mojej strony.
    Niestety odzewu się nie doczekałem.
    Oczywiście dysponuję oryginalami zdjęć w dużej rozdzielczości.
    Czy jest to do ugrania bez wozu pieniędzy, czy też może bez niego Niemiec
    nadal będzie pluł mi w twarz bezkarnie?

    Link do strony o Luxmanie, z moimi fotami:
    http://www.hifi-studio.de/hifi-klassiker/luxman/Luxm
    an_R-800S/Luxman_R-800S.htm

    Wątek na audiostereo.pl, w którym po raz pierwszy wrzuciłem ww. foty:
    http://www.audiostereo.pl/luxman-r800s-juz-jedzie_33
    413.html#entry763666

    Pozdr.,

    Koziołek
    --
    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl
    www.blogmateuszka.blox.pl

  • 2. Data: 2013-09-02 02:56:26
    Temat: Re: "Ukradzione" zdjęcia na niemieckiej stronie
    Od: Kabelek <k...@g...de>

> [...]
    an_R-800S/Luxman_R-800S.htm

    > Wątek na audiostereo.pl, w którym po raz pierwszy wrzuciłem ww. foty:

    W Niemczech jest stado kancelarii specjalizujących się w tych sprawach
    (prawa autorskie).
    Jeżeli zależy ci tylko na podaniu autora, to dogadaj się z jakąś
    kancelarią. Możesz też żądać jakąś stówkę za wszystkie zdjęcia, a reszta co
    ugrają to dla kancelarii. I wierz mi oni obedrą ich ze skóry, że odechce im
    się raz na zawsze.
    Spróbuj dogadać się u tych :
    http://www.waldorf-frommer.de/

    Kabelek

  • 3. Data: 2013-09-03 22:28:50
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Kabelek napisał:
> [...]
    > co
    > ugrają to dla kancelarii. I wierz mi oni obedrą ich ze skóry, że odechce

    Dzięki wielkie!

    Pozdrawiam,

    Koziołek