  • Data: 2013-09-04 09:35:50
    Temat: Re: Włamanie na konto bankowe internetowe.
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-04 09:18, Liwiusz pisze:

    > Jak widzisz możliwość ubezpieczenia się od zdarzenia nie powodującego
    > szkody?

    Ja to widzę tak, że jeżeli kasa w banku jest ubezpieczona i jeżeli
    policja stwierdzi kradzież to środki powinny być zwrócone z takiego
    ubezpieczenia ?

    Tylko nie wiem czy kasa na koncie jest ubezpieczona, ale podobno jest.
    Może to ktoś z bankowców potwierdzić bądź zaprzeczyć ?

    > Co w tym nietypowego?

    Dla konta firmowego pewnie i typowa. Dla konta Jana Kowalskiego już
    raczej nie.

    Kiedy zrobiłem nietypową transakcję kartą kredytową z mB....u, po kilku
    chwilach miałem telefon że transakcja jest nietypowa i czy aby napewno
    to ja płacę.

    Adam