  • Data: 2013-09-04 10:34:29
    Temat: Re: Włamanie na konto bankowe internetowe.
    Od: Paweł <pawelpmalpa@o2kropkapl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-04 10:15, Andrzej Lawa pisze:

    > ROTFL

    > Ale brednie...
    >
    > To nie bank został okradziony tylko oferma będąca posiadaczem konta
    > nieświadomie dała komuś "klucze" do tegoż konta. A przynajmniej
    > twierdzi, że nieświadomie.

    Słuchaj może trochę kultury wobec innych byś zastosował. Cyberprzestępcy
    są coraz sprytniejsi trafi Ci się taka sytuacja, że trafisz na nowego
    trojana w sieci to wypowiedz się na forum i zobaczę jak będziesz wtedy
    śpiewał.
    Nieświadomie zaistalowałem na tel. aplikacje e-seciurity która wykradła
    hasła smsowe.... Słyszałeś może o stosowaniu przez cracerów elementów
    socjotechniki? Czytałeś może o sieciach BOTNET? Poczytaj może Ci się
    kiedyś w życiu przyda i uchronisz się przed niezręczną sytuacja...