  • 71. Data: 2007-12-20 07:11:03
    Temat: Re: Wlamanie do domu
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Nie uwazasz, ze dom powinno sie chronic szczegolnie?
    > Przynajmniej w domu ludzie powinni sie czuc bezpiecznie.
    > A co mozna w tej chwili zrobic, kiedy przyuwazy sie wlamujacych sie
    > bandziorow? Schowac sie z dziecmi w szafie i drzec.
    > Mysle tez, ze kazdy powinien miec prawo do posiadania i uzycia broni
    > dlugiej na swojej posesji bez zadnych specjalnych zezwolen.

    czy przeczytales?

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem:

  • 72. Data: 2007-12-21 07:59:16
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > znaczy sie nie wiesz co sie dalej dzialo i tak dla sportu pierd. .. ?

    wiem co sie nie dzialo.

    Nastepnego dnia biegal na ulicy gdzie go widzialem. Dobrze ze nie jestem z
    tych co sie boja. Wyobraz sobie, ze bylby to oprych, ktory zastrasza.
    Przychodzi do takiego dziadka co go zlapal i mu grozi. Taki dziadek nigdy
    wiecej niczego nie zglosi bo sie bedzie bal.

    Nie mowie juz o tym, ze jako glowny swiadek ktory zlapal zlodzieja bylbym
    wezwany na rozprawe gdyby sie odbyla. Nie bylem, wioec gowno pi....le ale
    wiem swoje

    Icek

  • 73. Data: 2007-12-21 08:01:46
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Wtedy oszczędzisz na Pedigree Pal w czasie świąt :-)

    wtedy pies tez ma swiateczne jedzenie ;)

    Icek

  • 74. Data: 2007-12-21 10:01:23
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Icek" <i...@d...pl> wrote
    > Nie mowie juz o tym, ze jako glowny swiadek ktory zlapal zlodzieja bylbym
    > wezwany na rozprawe gdyby sie odbyla.

    Niekoniecznie rozprawa musiała się odbyć, może się przyznał i poddał
    dobrowolnej karze. A nie był przypadkiem nieletni?

  • 75. Data: 2007-12-21 20:45:47
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Niekoniecznie rozprawa musiała się odbyć, może się przyznał i poddał
    > dobrowolnej karze. A nie był przypadkiem nieletni?

    no tego nie przewidzialem ;)

    Icek

    PS Tak czy inaczej w mojej ocenie sprawcy powinni byc pewni nieuchronnosci
    kary, chocby niewielkiej na poczatek.

  • 76. Data: 2007-12-22 07:51:39
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Icek napisał(a):
> [...]
    >
    > Icek
    >

    > PS Tak czy inaczej w mojej ocenie sprawcy powinni byc pewni nieuchronnosci

    co nie znaczy ze odrazu maja ich 5 minut po zlapaniu wieszac

  • 77. Data: 2007-12-23 13:31:05
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Tue, 18 Dec 2007 23:05:23 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Zdecydowanie nie. Możesz trafić na złodzieja analfabetę albo ślepego :-)
    Zatem wszystkie regulaminy wojskowe, służby wartowniczej są nielegalne bo
    na teren chroniony może przypadkowo próbować się dostać osobnik z
    dysfunkcją wzroku i słuch co na tabliczki, brzęczyki nie zareaguje, nawet
    wobec strzałów ostrzegawczych jest bezradny. Podobnie z nielegalnością
    wszelkich strzelnic i poligonów? Organizator takich miejsc przecież co
    najmniej się godzi, że niewidomy głuchy....

    --
    pozdro
    poreba

  • 78. Data: 2007-12-23 19:19:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wszelkich strzelnic i poligonów? Organizator takich miejsc przecież co
    > najmniej się godzi, że niewidomy głuchy....

    Ale min nie układają przeważnie poza nielicznymi wyjątkami :-)

  • 79. Data: 2007-12-24 00:53:12
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Mon, 17 Dec 2007 17:17:27 +0100, Player napisał/napisała:
    > koła, mam ochote wsadzić tam bombę i w razie otwarcia drzwi niech
    > wybuchnie...

    Hmm a jak przetestujesz czy dziala poprawnie? :>>>>>>>>>>>>>>>>>

    Przypomnial mi sie Achmed.. hyhyhy

    --
    * Foto freak: http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
    GG: 70701

  • 80. Data: 2007-12-24 00:56:32
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sat, 22 Dec 2007 08:51:39 +0100, Sowiecki Agent napisał/napisała:
    > co nie znaczy ze odrazu maja ich 5 minut po zlapaniu wieszac

    O rany zniknalby problem z przeludnieniem, z bezrobociem etc... ;))))