  • 1. Data: 2002-03-22 10:50:19
    Temat: Wku kontra Firma
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Witam sznownych prawników i radców mam malutki problem i prosze o jego
    rozpatrzenie.
    Mianowicie jestem studętem i właśnie rozkręcam firmę.
    Ale do tego potrzeba dość sporych nakładów finansowych oraz mnustwo czasu a
    szkoła raczej obie żeczy neguje. Więc pozostają 2 możliwości albo wziąść
    dziekankę albo żucić szkołe.( i tak niewiele się tam można dowiedzieć oprucz
    kilku bzdur).
    Ale sytułacja wygląda tak że jak tylko wezmę dziekankę to Wku zacznie za mnom
    łazić itd wiem bo kumpla w ten sposób 2 razy w miesiącu gnębią.
    Jak wezmę rozwód z szkołą to następnego dnia dostaje wezwanie do WKU.
    i teraz mam właściwe pytanie jakimi faktami i dokumętami się wspierać aby WKU
    dało mnie odroczeie lub przeniosło do rezerwy.
    Z góry podkreślam że wręcenie łapówki i podobne rady nie są mi potrzebne.
    czy pośiadając firmę komputerową oraz zatrudniając pracownika można w jakiś
    sposób to przeskaoczyć.

    dziękuje szanownym kolegom za odpowiedzi.
    Ps przepraszam za orto lecz jestem dyslektykiem lecz jak kogoś rażą moje błędy
    to prosze dać upust swojemu niezadowoleniu i pisać co popadnie
    Artur alias Man_with_no_name

  • 2. Data: 2002-03-22 11:02:43
    Temat: Re: Wku kontra Firma
    Od: "rg" <r...@p...com>

    > Ps przepraszam za orto lecz jestem dyslektykiem

    nie ma czegos takiego. to jest po prostu zwykle nieuctwo.

  • 3. Data: 2002-03-22 11:32:46
    Od: Leszek Olszewski <r...@p...pl-nospam>

    In article <a7f3l8$j8v$1@news.tpi.pl>, r...@p...com says...

    > nie ma czegos takiego. to jest po prostu zwykle nieuctwo.

    A ty kim jesteś z wykształcenia że tak się znasz na dysleksji?

    Leszek

  • 4. Data: 2002-03-22 11:41:20
    Od: "rg" <r...@p...com>

    > A ty kim jesteś z wykształcenia że tak się znasz na dysleksji?

    prof "zdrowy rozsadek"
    wiekszosc ludzi, ktorym znam i maja "dysleksje", to nieuki i spokojnie mozna
    uogolnic, ze w zyciu nie przeczytali zadnej ksiazki.

  • 5. Data: 2002-03-22 12:04:38
    Od: Leszek Olszewski <r...@p...pl-nospam>

    In article <a7f524$fr$1@news.tpi.pl>, r...@p...com says...

    > prof "zdrowy rozsadek"
    > wiekszosc ludzi, ktorym znam i maja "dysleksje", to nieuki i spokojnie mozna
    > uogolnic, ze w zyciu nie przeczytali zadnej ksiazki.

    To szkoda, bo ja znam też kilku co to pokończyli dobre studia a
    dysleksję mają zdiagnozowaną przez lekarza.

    Leszek

  • 6. Data: 2002-03-22 12:14:39
    Od: "Kotewka" <k...@w...pl>

    Użytkownik "rg" <r...@p...com> napisał w wiadomości

    > prof "zdrowy rozsadek"
    > wiekszosc ludzi, ktorym znam i maja "dysleksje", to nieuki i
    spokojnie mozna
    > uogolnic, ze w zyciu nie przeczytali zadnej ksiazki.

    Drogi Kolego, pleciesz totalne bzdury.
    Znam dobrze ten problem i dysleksja jest faktem, to, że poruszasz się
    wśród nieuków usprawiedliwia Ciebie.

    Tym razem bez pozdrowień
    --
    Stanisław Pikul

  • 7. Data: 2002-03-22 12:21:50
    Od: "rg" <r...@p...com>

    > To szkoda, bo ja znam też kilku co to pokończyli dobre studia a
    > dysleksję mają zdiagnozowaną przez lekarza.

    a moi znajomi po studiach jakos nie sa analfabetami.

  • 8. Data: 2002-03-22 12:26:53
    Od: Przemyslaw Maciuszko <s...@i...pl>

    Leszek Olszewski <r...@p...pl-nospam> wrote:
    > To szkoda, bo ja znam też kilku co to pokończyli dobre studia a
    > dysleksję majš zdiagnozowanš przez lekarza.

    A mogą Ci podpowiedzieć jak ustawić poprawne kodowaniu w czytniku, żebyś
    krzaków nie wysyłał?

    --
    Przemyslaw Maciuszko

  • 9. Data: 2002-03-22 12:27:32
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    rg na pl.soc.prawo:

    > a moi znajomi po studiach jakos nie sa analfabetami.

    Dyskleksja a nieuctwo to trochę różne sprawy. (inna sprawa, że to
    tutajto raczej nie zdiagnozowana w porę dysortografia -- w odp. momencie
    wykryta i ,,zwalczana'' daje sie to ,,zaleczyć'').

    --
    Ziemek, dyslektyk (poddawany terapii w dziecięctwie).

  • 10. Data: 2002-03-22 12:28:19
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    <m...@p...onet.pl> na pl.soc.prawo:
    > Witam sznownych prawników i radców mam malutki problem i prosze o jego
    > rozpatrzenie.

    A niby dlaczego mieliby ustąpić? (ew. jeśli jesteś jedynym żywicielem
    rodziny).

    --
    Ziemek Borowski ZMB-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/