  • Data: 2020-11-02 18:53:25
    Temat: Re: Wjazd samochodem w ludzi.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.11.2020 o 10:50, J.F. pisze:

    > Jak sie przeciskasz z niewielka predkoscia, to niebezpieczenstwa nie ma.

    Skoro jedna osoba trafiła do szpitala to jednak chyba było.

    > A gdzies jest napisane, ze nie wolno ? ;-)

    Zakładam, że gdzieś obok terroryzmu:P

    > Ale w szpitalu stwierdzili, ze symuluje :-P

    A stwierdzili?

    > W zasadzie tak. Tylko co - usilowanie nieudzielenia pomocy ?

    Dlaczego usiłowanie - przecież nie udzielił.

    > Ale ... patrzac na ten film, to mam wrazenie, ze moze szczerze zeznawac,
    > ze nikogo nie przejechal, a ewentualna kamera w samochodzie potwierdzi.

    No nie wiem, jak dla mnie jak ktoś zostaje na asfalcie to jest to
    istotna przesłanka żeby sprawdzić czy nie ucierpiał.

    > Tam na poczatku byla jedna scena, gdzie ktos mu na drodze stal.

    No to jak stał, to ja jechał w lukę?

    > IMO jak najbardziej.

    Nie sądzę...

    --