  • Data: 2020-10-29 20:05:59
    Temat: Re: Wjazd samochodem w ludzi.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.10.2020 o 19:37, J.F. pisze:

    > Ok, czasem jakis marsz niepodleglosci zablokuje, albo maraton ... ale te
    > obecne byly zgloszone i uzyskaly zezwolenie ?
    > W tym miejscu z filmu tez ?

    Jest coś o zgromadzeniach spontnicznych czy jakoś tak. Nie wiem, nie
    znam się, nie jest to nawet zbliżone do tematu dyskusji. Niezależnie czy
    one tam były zgodnie z prawem czy nie, nie wyrosły mu spod ziemi.
    Widział je i zdecydował się przez ludzi przebić.

    > Sasin to tu imo kiepsko pasuje.

    Dlaczego - pasuje idealnie - jak tylko jego sprawa wpłynęła do
    prokuratury, to w ciągu kilku godzin zmieniono proka i umorzono. No
    patrz co za przypadek - tak samo wyszło;)

    A co do chodzenia po sądach... no sam wiesz, że ja wiem i mi akurat
    bierności nie można zarzucić:P

    --
    Shrek