  • 21. Data: 2003-12-08 01:09:34
    Temat: Re: Wizyta na Polcji, a brak wezwania
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:br08b8$dis$1@topaz.icpnet.pl...

    No to chyba faktycznie musze odszczekać. Za długi ten wątek i mi się po...
    (np. ...myliło). Oczywiście masz racje, że nigdzie nie napisałeś, że
    właściciel poniesie karę za przestępstwo / wykroczenie popełnione jego
    samochodem. Nawet nie wiem skąd mi się to wzięło, bo przeszukałem cały
    wątek i nie znalazłem. No cóż, kto nic nie robi, to nic nie zepsuje.
    Obiecuję poprawę.

    Nie zmienia to jednak mojej wątpliwości, jak postąpić w wypadku kilku
    współwłaścicieli. No bo wszystkich ukarać przecież nie można. A co w
    wypadku leasingu? Ukarać firmę leasingową?

  • 22. Data: 2003-12-08 14:34:33
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Nie zmienia to jednak mojej wątpliwości, jak postąpić w wypadku kilku
    > współwłaścicieli. No bo wszystkich ukarać przecież nie można. A co w
    > wypadku leasingu? Ukarać firmę leasingową?

    Zostawmy problem sądowi. Już "oni" tam rozwiązanie znajdą.
    Może ukarają pierwszego właściciela? Może szefa irmy leasingowej? Nie wiem.

    Pozdr
    Leszek